27 Ocak 2015 Salı

Öpücük Hastalığı

Böyle bir hastalık varmış öğrenmiş olduk.  EBV (Epstein-Barr virus) ailece kırıp geçirdi bizi. Yeni yılın ilk günüyle başlayan endişeler ve hastane koşuşturması bitti. Çokça uzun ve can sıkıcı konular bunlar bahsetmek istemiyorum ama kendime not düşme adına yazmadan edemedim.
Ege 40 derece ateşi gördü!
Birde öksürükten çok çekti.
Tabi yemek yiyememek ve kusmalar filan amaaaan bitti gitti işte.
Tanrı beterinden korusun. Sahi yeni bir yıla girmiştik ama hangi araydı acaba???


6 yorum:

  1. İkinizde çok yıprandınız... Çok şükür bitti. İnşallah bu sene başka sıkıntınız olmasın ^ - ^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah. Olursa bile başa çıkabilecek gücü de çokça versin bize :)

      Sil
    2. Sizi uzun zamandır göremediğim için çok üzgünüm ama artık iyileştiğiniz içinde çok mutluyum. Umarım bir daha böyle sıkıntı çekmezsiniz.

      Sil
    3. Mikam benim inşallah yarın kavuşuruz :D

      Sil
  2. Aynı zamanlarda kuzenim oldu. Yanlış teşhis koyan doktorun antibiyotik vermesi sayesinde haftalarca daha kötü oldu. Başka bir doktorun ısrarla adını anmak istemediğim bir hastalık olabileceğini söyleyip durmasıyla moralleri alt üst oldu. Sonuçta haftalar boyunca hem bedenen hem ruhen çöktüler. Demem o ki; bu hastalığı ben de bu sene öğrendim, ne berbat bir şey olduğunu ve neler yaşadığınızı tahmin edebiliyorum, çok geçmiş olsun. Ama en başından doğru teşhis konduysa ve doğru tedavi başladıysa da kendinizi bir nebze olsun şanslı addedebilirsiniz.

    Sevgiler ve sapsağlıklı günler diliyorum hepinize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İmge, çok geçmiş olsun gerçekten yıpratıcı bir hastalık. Bizde ne yazık ki, antibiyotik kullandık ama 3. gün ateş halen devam edip birde 40 dereceye çıkınca terslik olduğu belli oldu. Ertesi gün kan tahlili, ve diğer testler boğaz kültürü filan hepsi yapılınca anlaşıldı. Ne yazık ki, kan testi yapmadan bilinemiyor. Faranjit olduğunu düşünmüştük. Bizde daha sonrasında ateş düşürücü dışında bir şey kullanmadık. Bol sıvı alımı ve dinlenme bu işin ilacı. Üstelik bende aynı şeyleri Egeyle beraber çektim. Bulaşıcı bir hastalık ama bir kere geçirdikten sonra bağışıklık kazanılıyor.

      Sağlıklı günler diliyorum bende :)

      Sil