6 Temmuz 2015 Pazartesi

Kadın Güzel Kardeşim

Sophie Marceau aşığı biriyim. Her yerde ulu orta beyan ediyorum aşkımı. Her fırsatta yeni çıkan filmlerini izlemeye çalışıyorum. Lakin bir türlü denk getirip izleyemediğim filmlerden birine 
(Une Rencontre / İlk Görüşte Aşk) dün akşam üstü  festival kanalında denk gelince şeytanın bacağını kırıp izledim.  Hem Sophie Marceau hemde  François Cluzet var. Bonus gibi :) 



Kadın güzel kardeşim. Onun filmlerini izlemek beni çok keyiflendiriyor. 
Oyunculuğunu çok beğeniyorum. 


Birde şu yaşı olmayanlardan bence. Yani her dönem güzel ve hep aynı yaşta sanki.






İnsan sevince her haliyle seviyor işte... :)


İzlemeyenler için filmin konusu şöyle;  Pierre (François Cluzet) 15 yıldır evli, eşi ve çocuklarıyla mutlu bir hayat sürmekte olan orta yaşlı bir adamdır. Bir partide tanıştığı Elsa (Sophie Marceau) ile aralarında hemen bir aşk filizlenir. Ancak hem Pierre'in karısını sevmesi, hem de Elsa'nın evli biriyle birlikte olmak istememesi, onları birlikte olabilmek adına başka arayışlara itecektir.

Filmi izlerken bir kadeh bir şey giderdi yanında ama artık oda başka zamana :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder