26 Ocak 2016 Salı

WAGAKKI BAND / Roku Chounen to Ichiya Monogatari


Uzun zamandır anime bağımlısıyım. Buna açıkça bağımlılık diyorum çünkü izlemediğim de yoksunluk duygusunun esiri oluyorum. Tamam tamam o kadar ciddi boyutta krize girmiyorum ama sevdiğim bir anime bittiğinde o hafta çok boş geçiyor. Özlem hasret dolu bir kaç günden sonra bitmiş olduğu gerçeğini idrak edip hayatıma kaldığım yerden devam ediyorum. Anime sever biri olarak her animenin alt yazısını bulamıyor olmanın aczi içindeyim. Bazılarını İngilizce çevirisinden takip ediyorum olmadı Japoncayı sökme çabalarımla boğuşup gitmekteyim. Diğer yandan bu günlerde anime sayesinde Wagakki Band gibi güzel bir grubu keşfedebilmiş olmanın keyfini sürüyorum veya sürüyordum! Zira çok kıymetli Urbanears kulaklığımın sağ tarafı Ege'nin sakarlığının kurbanı oldu.

Bu zamana kadar kullandığım en süper kulaklıklardı. Saygıyla anıyorum kendisini...





Neyse, en iyisi acılarımızı unutup Wagakki Band dinleyip güzelleşelim :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder