29 Temmuz 2017 Cumartesi

Ege 7 Yaşında

Bugün Egemin doğum günü. Canım oğlum 7 yaşında artık. Çok fazla yazılacak şey var ama hiçbiri hislerimin karşılığına denk gelmiyor.

Bebekliği ayrı güzeldi ama şimdilerde bana baya bir eğlenceli keyifli arkadaşlık ediyor kendileri. Dans kavalyem, esprileriyle günümü neşelendiren, az biraz narsist ki, bu özelliğini anasından aldığı belli olan kıymetli Ege sayesinde hayatımın bir anlamı var. Günüme ışık tutan bir evladım var ne mutlu bana.


Kendi fotoğrafını çekmek en büyük keyfi, narsist diyorum inanmıyorsunuz. Birde gönül ilişkilerine bulaştı bu sene. Derinsu yüzünden aşıkta oldu küçük efendi. Yaşıtları 2.sınıfa geçti ama o yere sağlam bassın diye biz bu sene 1. sınıfa başlatıyoruz. Melankolik ve alıngan oğlum ne çok endişeleniyorum bir bilsen. Bu sene bitip Ege okuma yazmayı söktüğünde kurban kesicem adağım var.

Artikülasyon bozukluğun halen devam ediyor ama en azından ilerleme kaydediyorsun. Daha iyi olacak inşallah. Her düzgün çıkardığın kelimeyi sevinç içinde paylaşmana bayılıyorum.
Anne bak ''çok'' diyebildim yaşasın! sonunda başardım derken, gözlerindeki parıltıyı görmek her şeye bedel. Evladım yüzün hep gülsün, sağlıkla yaşa. İyi ol, güçlü ol, adaletli ve merhametli ol.

Oğlum, insan yedisinde neyse yetmişinde de o olur  derler. İyi yediler oğlum nice yetmişlere, seksenlere, doksanlara.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder