22 Temmuz 2017 Cumartesi

Tatil Hazırlığı

Yaz gelip geçiyor ve bende nihayet bir hafta sonra kızgın kumlardan serin sulara atlama şansına kavuşuyorum. Her zaman olduğu gibi biz büyük şehirde yaşayan faniler bir haftalık tatil için kış aylarından hazırlık yapıyoruz. Hayali bile yetiyor.

Tatil için son bir haftam ıvır zıvır tedarik etmekle geçiyor. Ege için daha büyük kolluklar büyüyen ayaklar için yeni plaj terlikleri vs. Memo için şort/terlik daha başka vesaireler. Nihayet artık sıra bana gelip eksik listesi yapmaya başlayınca, güneş kremi ve makyajla çok aram olmasa bile en azından bir gündüz kremini listenin başına yerleştirdim. Elbette sabun ve el kremi stoğum sağlam ama diğerleri mecbur alınmalıydı.

Ben böyle konularda çok fazla düşünen biri değilim. Benim için kullanıp memnum olduğum bir marka varsa onu değiştirmek imkansız gibi bir şey. Takıntılıyım kabul ediyorum. Uzun zamandır memnun olduğum markaysa Yves Rocher. Öncelikle ürünlerin aktif bileşenleri bitkilerden oluşuyor, bu bitkilerse organik tarım sahalarından elde ediliyor. Çevreye ve sürdürülebilirlik kavramına verdiği önemde benim için çok önemli. Birde ne yazık ki hassas bir cildim var ve aklıma esen ürünü kullanamıyorum. Bu yüzden az ama gerekli şeyleri alıp kullanmak benim için daha önemli.

Favorilerim arasında 25 SPF BB Krem var. Bu kremi kız kardeşimin tavsiyesiyle aldım iyi ki de almışım. Benim gibi üşengeçler için büyük nimet.




Bir diğer kıymetlimiz beyaz cildim için gereken 50+ GKF korumalı güneş sütü ve güneş sonrası onarıcı bakım ki, bu ikisi olmadan tatil benim için kabusa dönüşebilir.



İşte bu sayede bikinilerden sonra bir iki maddeyi de eledim ama aklımda daha bir sürü şey var. Alınabilecek sayısız şey var elbette ihtiyaçlar hiç bitmiyor hele giderek yaş almaya başlayan bir kadının ister istemez biraz daha özen göstermek istemesi çok doğal. Tatil dönüşü biraz bu konulara önem vermeli. Kırk olmama şuncacık kaldı.

Fakat her şeyden önce bikinileriyle Antalya plajlarına toz attırmak için gelen bir Afrodit'e dönüşmeden önce,  Ege efendiye evdeki bütün oyuncakları yanımıza almamızın mümkün olmadığına ikna etmem gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder