8 Kasım 2017 Çarşamba

Neden Altın Hesabı Açmalısınız?


Çocukluğumuz boyunca büyüklerimizin yastık altında birikim yapılan altınlarını duyarak büyüdük.
Altının her zaman en iyi yatırım aracı olduğuna inandık. Oysa altının yastık altından çıkıp bankaya yatırılarak milli ekonomiye dahil edilmesinin vakti çoktan geldi. 

İşin bir de altını saklama, güvende tutma kısmı var. Evde bu tarz değerli madenleri, yüklü miktarda parayı saklamak çalınma riskini de beraberinde getirebilir. Bu sebeple tasarruflarımızla zar zor biriktirmeye çalıştığımız altınları bankaya yatırmak sağlıklı bir tercih olacaktır. Gaziantep yöresinde “Altın yitiren altın bulmaz” diye bir atasözü vardır. Tam da bu durumlar için söylenmiştir. Birikimlerimizi kaybedersek onca yıllık tasarrufu geri getirmek pek mümkün olmayacaktır.


Ayrıca altın, durduğu yerde değerlenmiyor. Onu bir yatırım aracı haline dönüştürmek gerekiyor. Bunun için de bir bankada altın hesabı açmak en kolay çözüm. Ben birçok özelliğinden dolayı Kuveyt Türk’ün Senin Bankan Altın Hesabını tercih ettim. Bankanın internet şubesi üzerinden kolaylıkla birkaç adımla açtığım altın hesabı sayesinde rahatça altın alıp birikim yapabiliyorum. Bir kuyumcuya gidip hem vakit kaybetme hem de yolda altınları kaybetme, çaldırma derdinden kurtuldum. Böylece daha güvenli bir yatırım aracına da kavuştum. 

 



Senin Bankan’da altın hesabı açmak için internet şubesinin ana sayfasında bulunan,
Ürünler > Senin Hesabın > Altın Hesabı sekmesinden başvuru formunu doldurmak yeterli. 
Birkaç dakikalık işlemin ardından altın hesabınız açılıyor. Altın hesabınızda alım satım işlemi yaparken düşük ayar riskinden uzaksınız. Çünkü hesabınızdaki 1 gr altın 995/1000 saflıkta net olarak işlem görüyor. 1 TL karşılığında da altın alıp satmak mümkün. Öyle ki 0,01 gram altın alabilir veya satabilirsiniz. Üstelik altın birikimlerinizi banka şubesinden fiziki altın olarak da istediğiniz zaman alabiliyorsunuz. 

Ben altın hesabımda gram altın almayı tercih ediyorum veya biriktirdiğim nakit paranın karşılığı kadar gram altın alıyorum. Ancak Altın Hesabında isterseniz doğrudan çeyrek altın almanız da mümkün. Hatta altın kurları inişli çıkışlı bir seyir izlediğinde, kârlı bir alım yapabilmek için de belli bir kur için alım- satım talimatı  verebiliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder