25 Mayıs 2009 Pazartesi

Kızgın Kumlardan, Serin Sulara

Tatilde dinlemek için MP3 çalarımı düzenliyorum. Yanıma sadece Michael Jackson’un en sevdiğim iki albümünü alıyorum. Off the Wall ve Thriller arada diğer albümlerden belli başlı şarkılarda var. En keyif aldığım albümdür Off the Wall. Get On the Floor’u dinleyip güneşin altında yatmak ne şahane olacak. Çok hevesleniyorum inşallah bir aksilik olmaz.
Bir yandan da eksik listemi çıkartıyorum. Aslında fazla bir şey yok.
Ekstra almam gerekenler; bir yedek bikini, Memo’ya bir şort daha ve plaj terlikleriyle güneş kremleri. Başkada bir eksiğim yok.

Ya! çok kötü bir şey oldu. Hani yeni aldığım yüzüğüm vardı ya, o kayboldu. Görgüsüzce buradan resimlerini koyduğum yüzüğüm..Galiba ofiste kaybettim. Bir türlü bulamıyorum. Çok üzgünüm .Böyle bir şey nasıl olur anlayamıyorum. Kocaman yüzüğü kaybetmeyi nasıl başarabildim. Çok ama çok üzgünüm. Çok seviyordum o yüzüğü.
Sanki bir yerden çıkıverecekmiş gibi geliyor ama bu sadece mucize olurdu.

Neyse, an itibarıyla 13 gün kaldı izne çıkmama. Ne şahane, hatta çok şahane. Çok mutluyum. Ama birden aklıma yüzüğümü kaybettiğim gelince çok üzülüyorum. Hani dünyanın en güzel yüzüğü olan. Bir eşi daha olmayan kıymetli yüzüğüm vardı ya, o işte.
Tanrım! Nasıl kaybedebildim yüzüğümü. Nasıl, nasıl,nasıl???

8 yorum:

  1. Yüzüğünü bulman için dua edeceğim .. İyi tatiller diliyorum bir de :)

    YanıtlaSil
  2. çıkacak bi yerden hiç kafana takma. unutmuş gibi yap bi süre aklından çıkar, hoop bi bkmışsın karşında:) ay ne güzel başbaşa tatil... gönlünce dinlenirsin inşallah ... düğüne de hafiften bronz katılırsın:)

    YanıtlaSil
  3. Cidden kocaman yüzüktü...Kesin çekmecelerden veya komidin arkasından çıkar merak etme...Tatili düşünürken yüzüğü hatırlayıp üzüleceğine,yüzüğü düşünürken tatili hatırlayıp sevin tamam mı?

    YanıtlaSil
  4. Yazık olmus cok guzeldı o yuzuk gercekden...inşallah çıkar bı yerlerden.

    YanıtlaSil
  5. ama o yüzük kaybolamazki, büyük bir ihtimalle koyduğunuz yeri unuttunuz. Hiç ummadığınız anda hiç ummadığınız bir yerde karşınıza çıkacaktır. SEVGİMLERİMLE

    YanıtlaSil
  6. cok üzüldüm ya... Ama mutlaka bir yerlerden cikar.

    YanıtlaSil
  7. Tatil mi? Tatil vakti mi geldi? Süper yaaaa. Yüzük çıkacak bir yerden mutlaka. Üzülme noolur.

    YanıtlaSil
  8. Dualarınız işe yaradı arkadaşlar yüzüğümü buldum :) Aklım bir karış yaşıyorum bir kez daha anladım :(

    YanıtlaSil