7 Haziran 2009 Pazar

Son çeyrek

Kardeşim bu nedir ya! Sefere mi gidiyoruz? Yoksa temelli Antalya'ya mı yerleşiyoruz?
Dün tüm gün ütü yaptım. Memo'da hepsini biriktirmişsin hayatım, bitmedi mi? İyi organize olamadın galiba gibi sinir bozucu cümleler kurarak kendi aleyhine çalıştı durdu. Eee! gel sen ütüle madem ben neden senin gömleklerin tişörtlerin için kendimi paralayıp duruyorum acaba?

Neyse, bu kadın kısmının aklı ne zaman başına gelecek bilmem ki. Giyilmeden geri gelecek bir sürü şeyi bavula koymayı ne zaman bırakıcaz. Aklımda halen acaba o burnu açık rugan ayakkabılarımı yanıma alsa mıydım? soru cümlesi dönüp durmakta. Alıyım mı?
Üff! oda eksik kalsın yani.
Nerdeyse ecza dolabımı yanıma aldım. İdrar yolları antiseptiği, buscopan, grip ilacı, C vitamini, mide ilacı. Migrenim için Vicks ( çoğu zaman hayat kurtarır!) novalgin, ağrı kesici, güneş sonrası bakım kremleri ama içimden bir ses yağmur yağacak diyor!!!,güneş kremleri benim aşırı hassas beyaz cildim için yüksek korumalı ürünler, Memo'ya kapkara olsun diye orta seviye artı bronzlaştırıcı yağ.
5 yıldızlı otelede gitse, beyaz kalıp sabun dışında bir şeyle yıkanamayan ben için sabun. Memo'nun traj takımları ve daha bir sürü ıvır zıvır. Allah'ım çocuklarla tatile çıkan insanlar nasıl hazırlanıyor. Tatilde nasıl vakit geçiyor. Hep aklımda bu sorularla hazırladım iki kişiden oluşan devasa bavulumuzu. Ben çocukla filan tatile çıkamam. Çıksamda beni ordan Bakırköy'e yatırırlar sanırım.
İçimde bir sürü korku var. Her olayda işin sonunu çocuğa bağlıyorum. Her olayda cümleyi, ya şimdi birde çocuk olsaydı diye bağlıyorum. Misal hasta oldum diyelim en çok o zaman panikliyorum. Hasta yatarken bebeğe kim bakıcak diye inleyip duruyorum. Tüm korkular taarruza geçmiş durumda. Bütün şeytanlarım soldan soldan kulağıma üfürüyorlar Mahvolacaksıııın!. Peki sağdaki melekler ne işe yarıyor Allah aşkına!. Onlardan tık yok. İyi olacak bakma sen onlara demiyorlar. Gayet tarafsızlar, valla sen bilirsin sonradan bize sarmada der gibiler. Eee, tanıyorlar tabi beni haklılar.

Yaa! birazdan çıkıcaz bakın bir akıl verin, topuklu ayakkabılarımı alıyım mı?

8 yorum:

  1. Aaaa ilk yoruma yetiştim yine. Şimdi o topuklu ayakkabılar alınmazssa mutlaka eksikliği hissedilir)))

    Güle güle gidin keyifli bir tatil olsun

    YanıtlaSil
  2. iste boyle bavul hazirlayan benim gibi biri daha! utulemem ben gerci :)
    bir suru sey geri gelir, bir de hala keske sunu goturseydim denir...Cocuk olduktan sonra en guzel cocuk icin hazirlaniliyor.Goturdugum neredeyse hersey kullaniliyor. Ben de sasiriyorum...
    Iyi tatiller!

    YanıtlaSil
  3. ütü işleriyle ben hernekadar ilgilenmesem de tamamıyla insan haklarına aykırı bişey olduğunu düşünüyorum ve kaldırılmasını destekliyorum..kaldırılsın..
    ev konusu aklımda olsun bakınırım sağa sola, umarım buluz güzel bişeler..özellikle istediği bir bölge varmı burcunun..

    YanıtlaSil
  4. sağ taraftan bildiriyorum: çocuk olunca öyle bir organize oluyorsun ki jendin de şaşırıyorsun:) iyi tatiller...

    YanıtlaSil
  5. Ben su anda onbir aylik bir bebekle yaklasik 11.5 saatlik bir ucus yapmaya hazirlaniyorum , hemde 1 ay kalmak uzere :)
    Ilac cantasi cok akillica Ben o cantadan hem kendime , hem ogluma hazirliyorum.Valiz delirtiyor ayri , birde ucakta yanima alinacaklar.
    Ama planli oldugun surece , liste yapip hazirlandigin surece cocuklu yada cocuksuz hersey halloluyor cok merak etme (ki sen oylesin - yazindan belli oldu ) :)
    Ben tatilde topuklu ayakkabi giymem , sus yapmam:parmak arasi + sort yeterli benim icin AMA bak gittigin yerde hatunlari gorunce gaza geleceksen al o ayakkablilar yanina ! :)

    Iyi tatiller canikom.Coook guzel dinlenir ve eglenirsiniz umarim.

    YanıtlaSil
  6. Yazının ustunden 2 gün gecmiş ben yenı okudum ve cok merak ettım acaba topuklu ayakkabıları aldınmı?

    YanıtlaSil
  7. bence al. aklinda duracagina bavulunda dursun:) ama %99.9 giymiyceksin o da ayri..

    YanıtlaSil
  8. ah dediğin gibi bir de onun çocuklu versiyonunu da ben uyguluyorum. onun için aldıklarımın tümünü kullanıyorum. ama benimkilerin yarısı geri geliyor :))

    YanıtlaSil