31 Mart 2011 Perşembe

8. Ay


Ege taaaaaaaam 8 aylık oldu. Hemde iki gün bile geçti :)


Çok tatlı çok minnoş bıcı bıcı bir şey. Giderek büyüyen akıllı bir oğluş kendileri.
Artık tam manasıyla emekliyor. İleri geri çapraz gitmediği delik köşe kalmadı. Tabi dolayısıyla o tatlı kafayı vurmadığı eşya kalmıyor. Salı günü tok! diye kapıya vurdu kafasını ilk gerçek darbe. Ödüm koptu. Gerçekten düşe kalka büyülüyor demek ki!


Ciddi ciddi yürüteç almayı düşünüyorum. En azından tuvalete veya mutfağa gitmek icap ettiğinde içine koymak için. Doktor alma demişti ama bilemiyorum en azından günde 5-10 dk. yanından ayrıldığımda koymak için almayı düşünüyorum. Bu konuda bir akıl verin alıyım mı?



Geçen pazar sahile yürüyüşe gittik. Açık konuşalım bu pusetle ilk gezmesi çocuğumun :) Ama artık daha sık çıkartacak annesi. Hava güzelleşti artık.


Araba koltuğunda hiç sorun çıkarmıyor hatta çok ciddi olur genelde. İlk kez kıkırdadı bu sefer. Oyunlar yaptı bana :) Pazar günü artık araba koltuğu aldık Ege'ye. Ana kucağı dar geliyor. 9-18 kiloya terfi etti. Şu malum alışveriş festivali var ya ondan sebeplendik. Chicco'dan 790 TL olan koltuğu 390'a aldık.

Bende bu hafta hep işe gittim yarım gün. Bugün evdeyim yarın yine gidicem.
O koşuşturmayı gerçekten özlemişim ve o olmadan ben olamıyorum ne yazık ki!
Salı günü öğlen işten çıkıp Memoyla beraber Taksim kaçamağı yaptık. Kahve içtik hızlıca ve o işe gitti ben eve oğluma.

Günler çok çabuk geçiyor. Oğlumla hayatın tadına doyulmuyor :)

7 yorum:

  1. yurutec almayı bende dusunmuyordum ama sonunda aldım.sanada tavsıye ederım.mutfakta yemek yada mama hazırlerken tuvalete gıdınce yatagı toplarken guvenle koyuyorsun.yurutecten sonra emekleme hızlandı.ayaga kalkmaya basladı benım kızım.koltuktan tutunarak yuruyor.yurutce karsı olan ben yurutecten cok memnunum sımdı.hem cocugunda sıkılmıyor.zaten devamlı evdeler.bu degısık bır oyun gıbı geldı kızıma :) kötu tarafı bıraz daha hareketlenınce yada hızla buyuyorlar ya onu demek ıstıyorum ,ellerı kolları zararlı seylere uzanmaya yetıyor yurutecte.o zamanda gozun ustunde olucak evı ona gore duzenleyeceksın yanı.cok uzun oldu.kusura bakma.ama yurutec al derım ben,rahatlık cocuk ıcınde anne ıcınde.sevgıler.

    YanıtlaSil
  2. yavruuumm maşallah çok tatlı bu oğluş annesi, bayılıyorum o gülen gözlerine. artık yaz geliyor, bol bol gezersiniz, güneşlenirsiniz ana oğul:)

    YanıtlaSil
  3. Biz de Can'da yok falan dedik ama sonra alındı. Araba gibi kullanıyordu valla, eşikten geçerken kaldırıp köşeleri bir viraj alması vardı ölürdük gülmekten. Hiç bir doktor önermez ama hepsinin çocuğunun da vardır. Bu da böyle bir şey.Doktor komşum vardı herkesin çocuğuna antibiyotik yazar kendi oğluna ıhlamur içirirdi:)))
    Yalnız Dolunay çok iyi bir yere dokunmuş. Eller kollar her yere uzanıyor. Bulaşık makine düğmeleri en sevdikleri şeyler arasında... Yürütece koyunca tuvalete bile birlikte gidin:))

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. vallahi cok buyuk bir rahatlik :) ben de yurutec al diyenlerdenim :)ben yuruteci 2 ay kullandim . 9 aylik olunca artik ortadan kaldirdim . bence gunde yarim saat yurutecte takilmasindan pek bir sey olmaz :)

    YanıtlaSil
  5. Bizim doktor günde 2 defa 15'er dakikadan izin vermişti. O 15 dakikada neler yapıveriyor insan can havliyle. Al bence de, hayat kurtarıyor :)

    YanıtlaSil
  6. ay çok şeker olmuş yaa ısırmak istedim bennnn
    çok da yakışıklı ama annesii
    sana bişi söliyimmi emrede bindi yürütece ve yüüteçsiz yürümeyi de başardı :)

    YanıtlaSil
  7. alma yurutec. ilk arabam al. tuna hala oynuyor onunla. daha mantıklı bi yatırım olur boylece

    YanıtlaSil