30 Mart 2012 Cuma

Cuma Cuma

Dinden imandan çıkmak üzereyim. Dukan'dan gına geldi. Öğğk! kusucam artık.

Bıktım. Kısaca tüm yazmak istediklerimin özeti bu işte B I K T I M !!!

Tamam kilo verdiriyor ama yumurtadan, yağsız lor peynirinden, tavuktan ve köfteden gına geldi. Yağsızlıktan, meyvesizlikten, bakliyatsızlıktan veeee makarnasızlıktan illallah yahu!

Zayıf ama mutsuz mu? accuk balık etli olup mutlu mu? Hangisi?

Ayrıca bu basenler neden erimiyor? ve ben ne ara bu kadar yaşlandım. 35 olmama şuncacık kaldı. Yolun yarısı ve bu sebepten bir ayağım çukurda! Saatler ileri alındığında kendimi daha hızlı yaşlanıyor gibi hissediyorum :(

Mösyö Dukan elinizi bırakmama minicik bir şey kaldı ya biraz daha kavrayın ya da olacaklardan beni mesul tutmayın.

5 yorum:

  1. :)) ben makarnadan asla vazgeçemeyecimden bu diyeti duymamazlıktan geliyorum.. :)) size kolaylıklar diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Sevgi, makarna demeeeeeeeeeeeee :)
    Dayanamıyorum :(

    YanıtlaSil
  3. Bence biraz yuvarlak hatlı olmak bir anneye yakısıyor. Yasımız ilerliyor malum, dal gibi olmaya gerek yok. 54-55 kilo sana çok yakışacaktır eminim. Yemek insanı mutlu ediyor ayrıca. Mevsimlerden Roma'ya bir baksana. Mehtap hanım çok güzel diyet listeleri veriyor. Ege'ye sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Yolu yarıladın biraz daha sabret. Ayrıca basenlerine de kafanı takma herkesin vücut yapısı farklıdır.

    Amaç doğum sonrası oluşan fazlalıklardan kurtulmak değil mi? Böylece metabolizmanda düzene girecek. Sen kendinde ki rahatlamayı hissettiğinde bırakırsın zaten, bahsettiğin koruma diyetine başlarsın.:)

    YanıtlaSil
  5. Eminim bu halinde güzeldir ama meyveli yoğurt, ballı yoğurt, sucuk, ya da çok sevdiğin bir şeylerle kaçamak yapma zamanın gelmiş olabilir,dikkat et, bir kere yapınca mutlaka hep kaçamak yapmak isteyeceksin.Kararını ver, ya da yüzdün yüzdün kuyruğuna geldin,tam çözülecekken bırakmış olma diyecektim :))
    Tam gaz devam eden ama hala doksanlarda gezen Asortikkrep.Bak benim bir sene oldu,ben ne yapayım.. Arada kaçamak yapmasaydım şimdi istediğim kiloya gelmiştim.
    Birde kaçamak yaparsan mutlaka yanında yoğurt ye,ertesi günü dikkat et.

    YanıtlaSil