10 Eylül 2013 Salı

Kimbap Günü

Doğum günümün olduğu gün sabahtan Banu ve Burcu bana gelmişlerdi. Ben malum diyette olduğumdan pasta filan almadık. Bir gün önce annemde bir mum üfleme töreni gerçekleştiğinden gerek görmedim. Benim de  ne zamandır yapmaya söz verdiğim kimbap aklıma geldi. Banu'da suşi delisi olduğundan aslının yerini tutmasa da nefsiniz körlensin diyerek girdim mutfağa. 

Giderek bu kimbap konusunda uzmanlaşıyorum. Yemek pişirmeyi yeni tarifler denemeyi çok seviyorum ama yaptıklarımı yiyende olmalı. Memo tek başına nereye kadar?...

                                         
                   
                                         


Burcu'ya bir tane onigiri yaptım.Aslında biraz daha kimbap yapıcaktım ama fazla olur yenmezse ziyan olur diye kalan pirinci onigiriye çevirdim. Lakin yetmedi bile.Kızlar pek beğendi ben diyette olduğumdan tadına bakamadım zira pirinçte yasak olduğundan sadece yutkunarak seyrettim. 

Şu ara kafamı fena halde kimchi yapmaya takmış durumdayım. Geçenlerde Macrocenter'da kimchi için gereken Kore lahanası vardı ama turp yoktu. İkisini aynı anda bulduğum zaman yapıcam bu kimchiyi. 
Memo'da zaten hevesle kimchi bekliyor. Kocamı nasıl kırayım şimdi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder