9 Ocak 2014 Perşembe

BANKAI


Aylardır 366 bölümlük  BLEACH'in kölesi olmuş durumdayım. İsyan ediyor muyum? Hayır! 
Bu yolu bile isteye seçtiğimize göre kime neyi şikayet edebilirsin ki!
Gerçi biraz ara vermiştim zira bir zaman sonra herkesi Kurosaki Ichigo olarak görüp Bankai! diye bağırmaya başlıyorsun :) 
Bu sebepten araya başka animeler koyup biraz beynimi soğumaya aldım fakat






Geçenlerde markete giderken kulağımda sürekli "Ulumaya başla Zabimaruuu" diyen Abarai Renji


ve
HitsugayaToushiro'nun "Hyourinmaru" 


diyen sesleri kulağımda çınlamaya başlayınca Bleach izlemeye kaldığım yerden devam etmeye başladım. 



Ben öyle takılırken sene bile bitti bir sürü şeyler oldu.
Öyle böyle 200. bölümü izlemiş biri olarak, durmak yok yola devam diyorum. Bu anime bitmeden bana rahat yok. Gerçi anime bitmiş olsa da mangasına devam ederim sanırım :P



                                                 ULUMAYA BAŞLA ZABİMARUUU!!!




2 yorum: