18 Ekim 2010 Pazartesi

Bugün Pazartesi Di mi? İnsan İşe Gitmeyince Fark Edilmiyor :D


Yine gözü akıyor :( Damla kullanıyorum ama bu sefer iki günde düzlüğe çıkamadık maalesef.

Bu bizim her sabah olan klasik sabah oynaşmamızdan. Ege büyüyor bende yerimde saymıyorum tabi :)

Mesela evin gıcırdayan parkelerini ezbere biliyorum artık. Nereye basarsan gıcırdar, ne yaparsan az gıcırdar itina ile öğrenildi :) Birde şunu fark ettim, Ege uyurken ne kadar az ses çıkarmaya çalışırsam tam tersi acayip gürültü yapıyorum.
Ay! aman, hay aksi, tüh beaa! hassixtir yahu! gün içinde benden sıkça çıkan kelimelerden bazıları :D

Hem ayrıca ben evde Ege uyurken sessiz olmaya çalışsam bile, üst katta oturan dekoratör aile sayesinde evden gürültü eksik olmuyor. Her daim bir koltuğun veya komidinin yeri değişiyor zira bir evde bu kadar gürültü çıkmasını ben böyle çözümledim kendimce :) Onlardan nefret ediyorum.
Evet açıkça söylemekte bir beis görmüyorum. "Üst katımda oturan insanlardan, gerçi tam olarak insanlar mı emin değilim ama öyle varsayıyorum, N E F R E T ediyorum!"
Sentor olma ihtimalleri olabilir mi? Hani şu mitolojide adı geçen yarı at yarı insan varlıklar. Zira, bir insan evladının ayağında toynak olmadan yürürken bu derece ses çıkarması mümkün değil! Hımm, arada koşuyorlar bile.
Her sabah tepemde bir şeyler çırpmalarından, balkonumun saç dolu olmasından, gece gece deli gibi gülmelerinden filan her şeylerinden nefret ediyorum.
Ayrıca varlıklarıyla bloğu işgal ederek aslında yazacağım postumun içine ettiklerinden dolayı daha bir nefret ediyorum :(
Ne yazacaktım unuttum. Çünkü tepemde resmen harfiyat çalışması var!!!

*** Yeliz'cim favori 5 yazı olayını yazıcam ama ancak gece yazabilirim. Birazdan Ege kalkar. Zaten baktım hepsi Ege doğduktan sonra yazdıklarım. Link vererek yazmak uzun sürer diye geceye pasladım. Çünkü şimdi internetten dizi izliycem :) Ev leş gibi ayrıca yemek yok ama ben gidip dizi izliycem. House, Grey's Anatomi, Fringe, The Big Bang Theory, How I Met Your Mother gibi dizileri takip etmezsem bir yerim eksik kalır çünkü :D
Gece yazıcam valla tamam mı? Öpüyorum seni :)

9 yorum:

  1. Bizim balkonlar ön tarafta, ve binanın ön tarafına çamaşır asmaka yasak:) Üst kat komuşu, arka trafa makaralı birsistem yapmış, çamaşırıda hep gece ben kitap okurken asar:) garç gurç makara sesine sinir oluyorum. Nevresimleri saıyor, onlarda kızların camlarına tık tık düğmeleri çarpıyor. Uyarı aldı benden ve artık kısa asıyor.Ay ben de dökülmek istiyormuşum.

    Ege ile o kadar tatlısınız ki, gözlerim doldu birden...Hep böyle sarmaş dolaş olsun hayatınız...

    YanıtlaSil
  2. yok bu foto bitirdi beni yazmasan da olur:) bu fotoyu ara ara koy postlarına top 5 yapar zaten sevgiler

    not: bizim odanın girişindeki parkelere her gece saydırıyorum hatta o gıcırdayanların üzerinden atlayıp 2 adımda yatağa giriş rekorum var:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzelsiniz ikiniz de annesi, Allah sizi birbirinize bağışlasın.
    deli komşu olarak bizim karşı apartmanı komple sayabiliriz. 32 yaşındayım, bir yaz da karşı apartmanda inşaat olmasın, o korkunç ses vardırya ZZZZZZIIIIITTTTTTTT onsuz bir yaz geçirelim, yok anacım. her sene inşaat. kıra biçe bitiremediler ne diyeyim, katlanıyoruz işte.

    YanıtlaSil
  4. Önceki evimizde benim üst komşum balkonumdaki sardunyalardan rahatsız olduğunu söyleyip kaldırmamı istemişti... Sabahları arı geliyor diye, arka balkona saklamıştım...:), varsın olsun o insanlar... Oğlunuza sağlıklı bir ömür diliyorum...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel gözüküyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  6. Bu ne tatlılık böyle.Sizleri seviyorum :)

    YanıtlaSil
  7. yine ben

    ben eceyi tv karşısında uyutuyorum ki sese alışsın
    olmadı odada müzik çalıyorum öyle klasik felanda değil çok hard olmamasına özen gösteriyorum sadece
    tavsiye ederim
    yoksa evde koc'A ile pandomim sanatçısı oluruz :)

    YanıtlaSil
  8. Lalenin bahçesi, apartman hayatı bazen çok sıkıcı oluyor. Ne dersen de laftan anlamayan insan çok. Üst kata çıkıp gürültü yapmayın demeye ben utanıyorum ama onlar yapmaktan utanmıyor :( Zaten söyleyememde huyum böyle ancak kendi kendime söylenirim :)

    Ege ne tatlı di mi? :D


    Yeliz, bizim parkelere Ege doğduktan sonra bir haller oldu. Önceden gıcırdamayanlarda artık itinayla gıcırdıyor :)

    Ege ne tatlı di mi?

    Judy Abbott,amaaan inşaat sesi deme! Nefret, nefret, nefret.

    Ege ne tatlı di mi?

    Kiraz çekirdeği, siz benim komşum olur musunuz? Balkonunda çiçek olan birine çemkiren deliyle yer değiştirelim :)

    Bu arada Ege ne tatlı di mi?

    Duygu, darısı başına. Az kaldı :)

    Ege ne tatlı di mi? demişmiydim :)

    Burcu, bizde seni seviyoruz Edirneli biricik erik gözlü teyzemiz :D

    Ege ne tat....

    Tamam, tamam Ege çok tatlı öpüyorum hepinizi :D

    YanıtlaSil
  9. gSd, bende gündüz uykularına çok sessiz bir ortamda yatırmıyorum. Salonda benimle takılıyor. Arka fondan tv yada müzik sesi geliyor ki gece ve gündüz uykusunu ayırt etsin. Doğduğundan beri böyle yapıyorum. Evdeki ses problem değil zaten o güzelce uyuyor ama en tatlı yerinde üst kattan gelen küt pat sesleri irkilip uyanmasına sebep oluyor :( Bende deliriyorum tabii!

    YanıtlaSil