3 Mayıs 2011 Salı

Keyifsiz

Akşam Memo gelince markete çıktım. Bir saydım tam 5 gün olmuş evden çıkmayalı. İnceden bahar yağmuru eşliğinde havayı koklaya koklaya markete vardım. Saat 19:30 olduğundan bir halt kalmamış sebze reyonunda. Hayalini kurarak geldiğim çileğin tezgahta sadece kokusu kalmıştı. Bari Magnum alıyım dedim oda yok. Çok mutsuz oldum. Eti Puf aldım bende. Öyle kös kös eve döndüm. Yerler ıslaktı spor ayakkabılarımın altı kayıyordu. İtinayla basarak indim bizim hafif yokuş aşağı olan sokağımızdan.

Ege'de bu saat oldu uyumadı. İnatla yatağın korkuluklarından tutunup ayağa kalkıyor. Doğal olarak emziği aşağı atıp duruyor :( işte homurtusu buraya kadar geliyor duyuyorum. Bu gece oğlumun içine çaki kaçtı !!!

1 yorum:

  1. 9-10. aylar civarı sebepsiz uykuya muhalefet dönemi. evet bi çaki kaçıyor ve evet bir süre sonra normale dönüyor:)

    YanıtlaSil