2 Nisan 2013 Salı

Üşeniyorum

Bloga yazı girmeye feci şekilde üşeniyorum. Fazla şey birikiyor sonrada hepsini yazmaya üşeniyorum.
Hatta şöyle oluyor, niyet ettim yazı yazmaya diyerek blogumu açıyorum ama başka blogları okumaya dalıyorum. Eee! sonra saat bir bakmışsın 01:30 bilemedin 02:00 olmuş, bu saatten sonra yazı yazılmaz gidiyim yatıyım bari diyerek sıvışıyorum.

Bu gecede bir müddet aynısı olunca, bende birikenleri yazamıycam madem en azından bu duruma nasıl düşüyorum ibreti alem olsun diyerek yazayım dedim. Ben ediyorum siz etmeyin!

************************************************************************************************************
Hatta bir şıklık yaparak, bu akşam üşenmeyip yazı girseydim neler yazacaktım bilin diye konu başlıklarını veriyorum.

Geçtiğimiz değil, ondan bir önceki pazar gittiğimiz Hidiv Kasrı kahvaltı detayları ve oradan alınan sümbüllerin kokusu.

Yaptığım ekmeklerin fotoğrafları ve bu konu hakkında bir iki ıvır zıvır

Güne katıldım A dostlar müjdeler olsun haberi

Geçtiğimiz pazar ormanda yapılan simit peynirli kahvaltı analizi

Bugün çok pis temizlik yaptım her yanım ağrıyor yakınması

Ege çok tatlı konulu uzun bir makale

ve dahi Ege fotoğrafları

Kore dizilerine kısacık bir ara verdim zira çok fazla bölüm birikmiş Amerikan dizilerimi temizlemem gerek konulu uzunca bir yazı

gibi daha nicelerini üşendiğimden yazmadım.

Peki ne yaptım??? çokça kitap okudum ve sinema filmleri izledim ve blog okuduğum vede arada da eş ve anne olarak vazifelerimi yerine getirdim. Daha ne yapayım güzel kardeşim sizde çok üstüme geliyonuz ama ha!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder