21 Mayıs 2013 Salı

2PM (A.D.T.O.Y)


Günlerdir bu şarkıyla yatıp kalkıyorum. (A.D.T.O.Y) All Day IThink Of You. Şarkının ismi benim halimi özetlemiş durumda :)

 2PM geri döndü ama ne dönüş. Kardeşim hangi ara böyle oldunuz ben anlamadım.
Tamam severim, arada bakarım yoklarım ama son durumda  şaştım kaldım. Özellikle bahsi geçen şarkının klibini seyretmenizi tavsiye ederim. Yüksek çözünürlü izlerseniz kendinize çok daha büyük bir iyilik edersiniz :)





Allah hepinizi sahibinize bağışlasın! eyvallah bir sözüm yok. Zaten bu hayatta artık olacak iş değil ama yinede, Allah'ım bana cennette vereceğin huri hakkımı, 2PM'le doldurabilir miyim?
 Lütfeeeen...



                             Tamam, hepsi olmasa da en azından Junsu'yu


                                               Birde Junho'yu ver anlaşalım :D





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder