17 Mayıs 2013 Cuma

Yüksek Mertebe

GÜN nedir?

Gün bir ev hanımının olmazsa olmazıdır! Nihayet bende bu mertebeye yükselerek bir GÜN organizasyonuna dahil oldum ve ölmeden yapılması gerekenler listemden bir maddeyi daha eksilttim!
Ne mutlu en hanımıyım diyene!!!

Kısırlar börekler havalarda uçuştu öyle bir gündü işte. Annem, iki adet teyzem ve bir adet kız kardeşten oluşan bu gün ahalisi daha nice GÜN'ler için sadece bir alıştırma seansıydı. Banu ve benim kendimizi bu yolda geliştirmemiz adına atılmış bu büyük adımı gözlerim yaşararak izledim. İşte biz büyümüştük ve GÜN organizasyonunda ev sahipliği yapıyorduk. Vay anasınaydı! 
Bugün çamaşır suları dökülüp yer bezi yapılan nice Metallica ve Megadeth tişörtlerim için için ağlıyordu. Kıyıda köşede kalmış deri bilekliklerim, annemin evinde ivedilikle nöbet bekleyen askeri botlarım ve halen kıyıda köşede kalmış o yeşil bez çantalar yas tutuyordu. Bu kız ne hale gelmişti? Lakin olan olmuştu. Hayat beni ev hanımına çevirmişti ve kısır yapmak ve dahi böreği kıvamında pişirmek ve bununla gef gef gerinmek benimde hakkımdı! 

GÜN parasıyla saçlarımı sarıya boyatacağımı iddia etmiş olsam da, benim kadar uzun saçın üç kuruşluk gün parasıyla boyanmasının mümkün olmadığını söyleyen kardeşimi esefle kınıyor ve sarı saç için mümkünse 50 yaşımı bekliyorum. Zati o zamana kadar bende konkene başlamış olurum artık. 



7 yorum:

  1. uf bi gün bulsam da katılsam mı? ne...kıymalı börekler yapasım geldi...Valla kıymalı böreği olmayan güne gün demem ben,tabiki kısır şart.

    Ya ben konkene çok erken yaş da başlamıştım,şimdi okeye dönüyorum o daha rahat,sen hedefine okeyi koy:))

    YanıtlaSil
  2. Ay! çok güldüm gece gece :) Tam yatmadan evvel vallahi süper oldu.
    Bir daha ki tura sizde dahil olun. Ramazandan sonra tekrarlıycaz ;)

    Bu arada sizi sevdiğimi beyan etmeden uykuya gitmek istemedim.
    İyi ki varsınız.
    Sizi seviyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Ooo çok iyi yapmışsın, gelsin paracıklar, gitsin börekler kısırlar, ne ala hayat :)

    YanıtlaSil
  4. Hahahahah :))))))

    10 yillik ev hanimiyim , henuz gun kivamina gelemedim :p bunda uc cocuklu olmamin etkisi olabilir :p Boregi kivaminda pisirdiginden mtevellit gef gef gerinme hissinide arkadaslarim geldiginde yasiyorum :p bi de tarif sormuyorlar mi kendimlen nassi gurur duyyorum bilemezsin :)))))))

    YanıtlaSil
  5. ohhoo yeterince kalabalık yokmuş. ben küçükken annemin günlerinden ödüm kopardı. bahçe kapısı açık bırakılırdı ki, gelen rahatça girsin içeri. bütün teyzeler misafir odasına doluşur, ciyah ciyak konuşurlar... bazen sesleri fısıltıya dönüp alçalır , o zaman anlardım ki ayıp ya da açık saçık bir dedikodu dönüyor. ay meraktan çatlardım:) saniye teyzenin kuduruk ve güzel kızı şükran abla göbek atardı sonra. ben odama kaçardım:)

    YanıtlaSil
  6. :))) ruh dağıcım çok güldürdün beni, Allah da seni güldürsün e mi:) çamaşır suyu dökülüp yer bezi yapılan tişörtler kısmında bittim:))

    YanıtlaSil
  7. Benden Bizden, bundan sonra böyle valla :)

    Firdevs, bizimkide eş dost toplantısıydı zaten. Bir araya gelebilmek için araya parayı soktuk ki, kimse işim var diye caymasın :)

    Judycim, o kıvama henüz gelemedim ama Allah'ın izniyle bende o ışık var şekerim :)
    Bizim oğlanın ergenliğiyle denk düşsün diye çabalıyorum :D
    Nihayetinde bir Türk genci olarak okuldan eve geldiğinde o GÜN ahalisiyle bıktırıcı bir ilişki yaşamadan ne çektim bunlardan cümlesini nasıl kuracak?

    Sibel, hepimizin tişörtleri aynı akıbete uğradığı için halimi anlamışsındır :)
    Bu arada bloga tarif girmeni ivedilikle bekleyen bir güruh olduğunun farkındasındır değil mi?
    Lütfen GÜN yapanları düşün :)

    YanıtlaSil