12 Temmuz 2013 Cuma

KONSER

Günlerdir bu olayla yatıp kalkıyorum. Yaş kemale ermediği için delilik durumu had safhada. Benim kadar hevesle bu konseri bekleyen yaş güruhu 12-17 yaş aralığı olabilir belki ama olsun benim için ne gam :P
Bugün saat 11:00'de biletixte satışa girer girmez iki adet VIP bileti kapan kim söyleyin bakalım? Eveeeeeeeeettt ben ben ben aldım. Haaaaa haa! Aldım, ben aldım.
BEN A-L-D-I-M!!!

Gittiği yerlerde kapalı gişe sergilenen bu olaya bilet bulamam diye ödüm kopmuştu. Hele dün Turkcell Platinum karttan ön satışa sunulunca derin bir kedere bürünmüştüm. VIP bilet kalmadı işte diye sızlandım durdum. Memo ve Banu tüm gece benim isterik ruh halime katlanmak zorunda kaldılar.
Peki neden bu kadar panik durumdaydım?

23 Eylül 1993 tarihinde ben 15 yaşındayken Michael Jackson meşhur İstanbul konserini vermişti. Ah! ne kadar istemiştim orada olmayı. İmkansızın ötesinde bir arzuydu ve gidememiştim. Yorganın altında ağlayarak tüm geceyi şiş gözlerle geçirmiştim.  Şimdiyse aradan tam 20 sene geçmişken yine içimde aynı kıpırtıyla bu konser için heveslenmem çok ironik. Allah nasip ederse 7 Eylül 2013 tarihini kederle değil sahne önünden izlediğim güzel bir konser gecesi diye hatırlayıp yad edicem. Belkide bu konser işine 20 sene sonra alınan bir rövanş maçı gözüyle bakıyorum bilmiyorum. Neyse ne sonuç olarak biletimi almışım. Canımın içi Memo'da ben bu kadar heveslendiğim için gitmemi benden çok ister hale geldi. Daha nedir yani!


İşte sonuç olarak 7 Eylül gecesini hevesle bekliyorum. Gerçi beklenenden az grup geliyor olsa da ilk sefer için idare eder diyor ve daha fazla organizasyonlara ön ayak olur diye hevesleniyorum.
Bu konsere ısrarla zorla aklına girip çıkarak VIP bileeeeeet diye diye kandırdığım kardeşim Banu ve bendeniz beraber gitmeye karar verdik.
Hiç olmazsa dinlediğimiz gruplar geliyor :)









Elbette gönül BIGBANG gelsin şöyle açık havada stadyum konseri versin isterdi ama...



Ümitler başka bahara artık :D
Ulen çok keyifliyim be!

3 yorum:

  1. Andeeeeeee! Sevinçle karışık burukluk benimkisi.Senin adına çok mutlu oldum, biz burda kös kös oturalım!İşte bu buruk kısmı😂

    Bizi vıp lerde iyi temsil et, adamlar yine gelmek istesin.grup klasik hello İstanbul girişini yaparken, en yüksek desibelinden bir çığlık kopart.... ne bilim işte sen işini bilirsin😉 ay kıskancımdan ölücem yahu!oysa öyle kpop dinlemem fazla içinde kore geçmesi yeter sanırım...
    Şimdiden iyi eğlenceler sana..

    YanıtlaSil
  2. Ama 30 yaş üstünü konsere almıyollarmış kiii :PP Şaka şaka ehaheha, gerçi şimdi sen benim saçımı başımı yolmak istersin bu iğrenç esprim yüzünden.

    Bu arada uyarmak isterim, öyle dandik ilgini çok çekmeyen bir grubun konserine gitsen bile etkisinden çıkamıyorsun,canlı performansın öyle bir etkisi oluyor. Hele ki iyi bir prodüksiyonsa mmmhh. Konser tecrüben ne kadar var bilmiyorum ama ilk konserler hele iyice insanı çarpıyor. Haftalarca hep konseri, o anları düşünüyorsun.

    Yani iş bileti almak, gitmek eğlenmekle coşmakla bitmeyecek, bu konser (bi de VIP isen artık elini mi tutarlar şöyle bir göz mü kırparlar bilemem) sonraki haftalarını hatta aylarını da kitleyecek.

    Uyarmadı deme :)

    YanıtlaSil
  3. Deniz, sen ne diyorsun bağırmaz mıyım? İçim içime sığmıyor. O vakite kadar başıma bir iş gelmez inşallah konsere gidemezsem vallahi ince hastalığa yakalınırım.

    He he çok mutluyum :D

    Yazmak iyidir, şaka demişsin ama olur mu olur :) Birde beni almıyorlarmış :P

    Ya ben bunu kaç sene konuşurum artık. Böyle bir konsere ilk kez gidiyorum :) Birde elimi tutar gözüme bakarlarsa ben daha iflah olmam arkadaş.
    Üç kuruşluk aklım vardı onuda konser salonunda bırakıp gelicem :)

    YanıtlaSil