29 Temmuz 2013 Pazartesi

Ege 3 Yaşında


Egeyle 3 sene bitti. Çok dolu çok hızlı  geçti. Hele 3.yıldan hiç bir şey anlamadım. Sanki hız trenine binmiş son gaz ilerlemişiz gibi. Zaman çok hızlı geçiyor, Ege hızla büyüyor, değişiyor. Her gün ayrı bir keyifle, stresle, çoğu zaman öfkelenmemek için delice bir sabır gerektiren günler geçirdik. Sürekli zıplayan, neşeli, kendisiyle barışık, yolda gördüğü herhangi bir çocuğa kocaman gülümsemesiyle yaklaşıp  "meraba çocuk" diye muhabbete giren birisi Ege. Çok sevecen, merhametli bir o kadarda sadist :) Yani velhasıl 3 yaşında bir erkek çocuğunun olması gerektiği gibi. Allah şahit çok kızdırıyor beni. Bazen sağını soluna bakıp kapatma düğmesi nerede bunun derken buluyorum kendimi :D 

Ama her haliyle çok seviyorum. Ne eksik ne fazla tam bu haliyle benim oğlum olan Egeyi içime sokasım var. Her gün defalarca sarılıp öpüp koklaşıp bir o kadarda Hayır Egeee! diye höykürürken hayat akıp gidecek. Bir bakmışım kocaman adam olmuş. Bu sene mumlu pastadan ürkmedi. Geçen sene hoşlanmamıştı. Bu sene içi eridi o mumlara. Keyiften zıpladı, neşesi tavan yaptı. Gelecek yıl artık gerçek bir doğum günü için gün sayacak. Artık pasta demek yanan mumlar demek.

Canım oğlum seninle bu yılı aratmayan yeni bir sene geçirmeyi dört gözle bekliyorum ve  33. yaş gününde de keyifle bir arada olabilmeyi diliyorum. 

10 yorum:

  1. Nice güzel yıllara Ege :-)

    YanıtlaSil
  2. canım yeğenim, gözlerin hep böyle neşeyle gülsün! iyi ki doğdun, iyi ki varsın:)

    YanıtlaSil
  3. Gercekten zaman cok hizli geciyor.
    Nice guzel yaslara Ege!

    YanıtlaSil
  4. İyi ki doğdun güzel Egeee! Nice yaşlara.. :))

    YanıtlaSil
  5. var ya yıllar geçiyor be ruhdağım:) nice senelere mutlulukla sağlıkla

    YanıtlaSil
  6. Hepinize iyi dilekleriniz için tek tek teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Ahh kuzum Egem arkadaşın Mahir erkenden gelince annenin panikleme mesajının gelmesi daha dün gibi. Kocaman oldunuz büyüdünüz akıllı laflar etmeye başladınız. Her haliniz ayrı güzel. Güzel Egem anneciğinle babacığınla-belki de kardeşin/kardeşlerinle :))- çok güzel yılların olsun inşallah. Hep çok sevil umudun her daim canlı olsun. Öperim güzel gözlerinden.

    YanıtlaSil
  8. Heidi, duygulandırdın beni :) Yazdığım o postu çok iyi biliyorum...
    Of! zaman çok mu hızlı geçiyor ne?

    Canım Mahire ve ikizlere çok çok selam eder güzel gözlerinden öperim.
    Sağolasın.

    YanıtlaSil