13 Haziran 2010 Pazar

Alışveriş

Az önce iki bacağıma birden giren kramp bana kalkma vakti olduğunu bir kez daha hatırlattı. Zaten 08:00'den sonrası uyku değil tamamen oyalanma. Pazar keyfi yapmak hayal oldu. Az bir ters harekette iki bacağım birden kitleniyor.

Dün benim için çok yorucu geçti. Bir kere işe gitmek zorundaydım. Birde hamilesin az çalıştırsınlar diyorlar. Peh! gerçi böyle bir beklentim yok hamilelik işimi yapmama engel olmamalı. Oluyorsa da, işi bırakırsın o zaman. Prensip sahibi olmak gerek. Kime ne benim hamileliğimden. Neyse işte pazartesi günü büyük bir teslimat var ve ben yine baş rol oyuncusuyum. Hayır aslında çalışmak dert değil ama nereden baksan 6 ay hiç bir şekilde ofise gitmeyeceğimi bildikleri halde arka planda bir yedek oyuncu bulunmaması benim canımı sıkıyor. Ama ne? patron dertlenmiyor, oturmuş ben dertleniyorum!

Saat 14:00'de mecburen işten çıktım çünkü Memo'yla beraber şeytanın bacağını kırıp bu bebek odası olayını halletmemiz gerekiyordu. Anne bebek forumlarından aldığım istihbaratla Demsa'nın outletine yollandık. Çocuk yataklarını hiç beğenmedim. Zaten hepsi defolu. Ucuz olması ondan sebepmiş. Hadi defosuna çok takılmam derseniz olabilir. Lakin söküp paket yapamayız çünkü tekrar monte etmeniz çok zor böylece alıp götüreceksiniz dediler. Outlet olduğundan eve getirmiyorlar. Bizde kamyonla gezmediğimizden ve benim gözüm pek tutmadığından vaz geçtik ama oğlumuza bir tane kışlık mont aldık 33 TL'ye ki bu iyi oldu. Zira mağaza fiyatı kışın 75 TL idi. Uygun fiyata tulumlar ve çıtçıtlı badiler bulunabilir ama hiç küçük beden yoktu.

Bizde Demsa'dan çıkıp, hadi dedik gidip İkeadan halledelim şu işi. Açıkçası ben Leksvik serisini beğenmiştim ve şifonyer almayı düşünmediğimden sadece yatak ve gardıropla olayı bitirecektim.




Kesin kararla yola çıktım ama Çilek'te %50 kampanya yazısı gözüme çarptı. Memo en başından bu yana gidelim alalım işte Çilek'ten diyordu. Zira eve gelip mobilya monte etmekten deli gibi kaçıyordu. Ben zaten İkea'ya kurdurmayı düşünüyordum ama neyse işte şansımıza diye daldık Çilek mağazasından içeri ve iki dakikada bunu alıp çıktık iyi mi?





Memo çok beğendi. Aman dolanmadık işte, bir yerden aldık çıktık diye pek keyiflendi! Zaten alışverişten, mağaza gezmekten ölesiye nefret ettiğinden, gözünde çok büyütüyordu bu olayı.

Fiyat açısından en makul seri bu belirtiyim. İsmi Sevimli. Ürünler 5 yıl garantili GS Kalite belgesine, antibaktariyel ve antikansarojen özelliklere sahip filan diye bir güzel anlattı durdu kadın. Resimlerde normal yatak gözüküyor ama biz büyüyen yatak aldık. Aynı zamanda bir küçük ve bir büyük boy yatak ve uyku setide fiyata dahil. Yinede fazla para gibi geldi. Eğer büyüyen yatak almazsanız bu fiyat daha düşük çıkıyor. Belki lazım olur diye yazıyorum. Birde katalogda yer alan kuzulu bir sarkıt vardı onu alamadım halbuki en hoşuma giden şey oydu. Bulursam kaçırmıycam.

Benim ayıcıklı mayıcıklı oda takımı almıycam, sade olacak düsturum ters tepti gidip ayılı dolap aldım pes! Her zaman olduğu gibi yapmam dediğimi yaparak kendime çelme attım. Lakin şöyle bir durum var. Bu desenler sticker yani mobilyadan çıkabiliyor ve bizim veled ayaklandığında kesin bunları sökecek. O ayı paTisi şeklindeki dolap kulpları ileride değişebilir. Yani yatağın boyu 1.70 dolayısıyla ortaokula kadar kullanır dedik ama bence bu çok saçma bir fikir. O yaşta böyle bir oda zorlaması çok itici. Büyüyen yatak almak istemeyişim bundandı. Birde büyüyen yatakların pervazı asansörlü değil indiremiyorsun. Bu acı gerçek giderek kafamı kurcalıyor. Şimdi keşke diyorum büyüyen yatak almasaydık. Hem şurda 3 sene sonra yeni bebek için yine karyola gerekecek. Bu kısır döngü kafamda dönüp duruyor. (Bebek konusunda ciddiyim)

Diğer yandan bir sürü para verdim ben bu odaya askere gidene kadar yatacak mecburen diyerek konuyu kapattım ama Memo bunu ciddiye alarak yok canım nasıl sığsın yatağa diye itiraz etti :) Ben orasını bilmem kıvrılsın yatsın arkadaş benim odam mı vardı? Çekyat çocuğuyum ben. Evlenene kadar çekyatta yattım, küçük beye hususi yatak aldık şimdiden, gerisi beni ırgalamaz :P

Peki dün İkea'ya gitmekten vazgeçtim mi? Tabi ki, hayır! Çünkü oradan alt değiştirme minderi ve kılıfı aldım. Sonra omzumuza alıp gaz çıkarırken filan lazım olur diye o cotton bezlerden aldım. Sepet aldım sonra bir iki ıvır zıvır ve Memo'nun alalım mı? diye mızırdanmasıyla süs domatesinide alarak anneme mangala gittik. Çok yedim ama açlıktan gözüm dönmüştü. Tüm gün bir simitle akşamı etmiştim. Üstüne Türk kahvesi bile içtim ama arada olmalı böyle kaçamaklar. Banu falıma baktı güzel çıktı her şey. Eve döndüğümüzde gece yarısı olmuştu. Çok yorulduğumu duş alırken fark ettim.

Böyle işte umarım verdiğim paraya değer ve memnun kalırız. Ayın 26'sına getirip kuracaklar. Oda işi bitti geriye ıvır zıvır şeyler kaldı. Küvet almam lazım mesela. Sonra tırnak makası, tarak ve bez tabi. Bunu hep unutuyorum. Kıyafet konusunda alacak bir şey yok. Kendime süt pompası almam lazım.

Doğuma az mı kaldı ne? ...

Bana müsade, gidip pazar şerefine pankek yapıcam ve annemin yaptığı kayısı marmelatıyla yiycem çok işim var tutmayın beni :)

10 yorum:

  1. Ben bu Cilek'i oldu bitti cok severim:) Hatta genc kiz odasi falan ciktiginda cok bayilip yahu bizim zamanimizda niye yoktu boyle seyler dye serzeniste bulunup dururdum:))) ayili ama abartili durmamis ben cok sevdim:) cok hos:)

    YanıtlaSil
  2. veledingonun odası da hazır!!! o oda eve gelince insanın içi bir hoş oluyor! ablamdan bilirim...

    bu arada moral bozmak gibi olmasın ama ablamın maymuna 1 yıl kadar ben de baktığım için çok iyi biliyorum o pervazların asansörlü olmaması bebek büyüdükçe yani kilosu da arttıkça yatağa koyup-kaldırma kısmında zorlaştırıcı oluyor. hele ki uyurken !:)
    güle güle kullansın yeni odasını ve de cicilerini...

    sen de bu kadar yorma kendini. git accık hamile şımarıklığı yap. sonra hep sana şımarıklık yapacaklar nasılsa:))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullansın odasını güzel rüyalar görsün yatağında küçük bey. Hazırlıklar tamam sayılır ne güzel ne mutlu :)

    YanıtlaSil
  4. bOda takiminiz hayirli olsun, cok kullanisli bir takim olmus, gule gule kullanin :)

    YanıtlaSil
  5. Bende bir çekyat çocuğu olarak seni destekliyorum daha ne istiyormuş bakayım:))şaka bir yana o herşeyi hakediyor,hele o tekmelerini gördükten sonra içim eridi ufaklığa. Güzel günlerde kullansın inşallah:))

    YanıtlaSil
  6. Ablacım çok güzel bir oadası olacak bu bir kesin bebeğin diliyorumki yanınızda çok mutlu bir bebek olacak sonrasında da çok tatlı bir abiği olacak :D


    Buarada o Banu gözüme gözükmesin :D

    YanıtlaSil
  7. Ruhdağı;

    Hayırlı olsun darısı başımıza.

    Merak ettim; ilk aylar hiç odaya almayacak mısın. Yani direkt ayrı odada-kendi odasında mı- yatmaya başlayacak.

    YanıtlaSil
  8. Pelininstyle, güzel mi? bak doğru söyle :) genç odaları çok hoş ama bebek için fazla seçenek yok bence.

    Nzn, sorma ya kapıyı açıp açıp bakıyorum. Eşyalar yok henüz ama hayal ediyorum şimdiden :)

    Pervaz konusu problem evet ama artık olan oldu ne yazık ki!

    Ayağımı uzatıp oturma hayali kurmuyor değilim az kaldı inşallah.

    Duygu, teşekkür ederim. Ufak tefek ayrıntılar dışında bitii gibi inşallah :)

    Benden bizden, teşekkür ederim. İnşallah güzel günlerde kullanmak nasip olur.

    Hamzalar, teşekkür ederim kuzen :)


    Derasmus, güzel dileklerin için teşekkür ederim.


    Heidi, teşekkür ederim :)

    Ben ilk aylar için Chicco Lullaby LX Park Yatak aldım. Yatak odasına yanıma alabilmek için. Hem seyahate gidersek yatağıda yanımızda götürürüz dedim :)
    Epey kullanışlı güzel bir yatak.

    YanıtlaSil
  9. Ben çekyat çocuğuyum lafına çok güldüm:)) Ben de öyleyim, kendi evimi kurduğumda ilk kez bir yatağım olmuştu, 30 yaşındaydım nerdeyse. Şimdikiler şanslı şekerim:) Güle güle yatıp uyusun oğulcuğun, pek sevimli bir takım.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. Sibel, bende ikiz yatağa teşrif ettiğimde 28 yaşındaydım :D
    İnsan elinden gelenin en iyisini yapmak istiyor işte. Bebek nerede yattığının farkında değil ki. Biz ne verirsek onu kabul edecek. Aslında kendi egolarımızı tatmin için alıyoruz bunları, başka bir şey değil.

    YanıtlaSil