7 Temmuz 2010 Çarşamba

19. Gün



Hani başka hiç bir derdim yok gibi bu ara House'un tüm bölümlerini izlemeye and içmiş durumdayım. 1. Sezondan başlayıp 4. Sezon 3. bölüme kadar geldim. Aferin bana.

Bir kere sabah her zaman olduğu gibi 07:00'de kalkıp kahvaltı hazırlıyorum. Memo 08:30'da çıkınca bende TNT'de kahvaltı eşliğinde biten Senfield ve Frasier'dan hemen sonra House izlemeye koyuluyorum. Öğlene kadar bir bölüm daha izliyim sonra kalkıcam valla diye kendi kendimi kandırarak hemde.
Bence House izlerken doğurabilirim. Zira 6.sezona daha bir sürü bölüm var :)
Lakin bu adam izlenmeyecek gibi değil ben ne yapabilirim.
Bugün yakamı 13:30'da ancak House'dan kurtarıp ütünün başına oturdum. Allah ne verdiyse diye daldım olaya ama beni en çok krize sokan şey lastikli çarşafları ütülemek oldu ki, bir daha kimse bana o çarşafları ütülettiremez. Bu nasıl bir eziyet yarabbi! Kah isyan ederek, kah oğlumla dertleşerek ne var ne yok ütüleyip dolaplara kaldırdım.

Yarın kontrol günü bakalım doktor ne diyecek. Dün ve bugün bacaklarıma elektrik veriyorlar gibi bir his peydah oldu. Bu hafta olurmuş bu durumlar. Ama dün akşam acayip canım yandi doğrusu. Kasık ağrısı beni oldukça korkuttu. Genelde akşam üzeri oluyor. Yoruluyor olabilirim. İşe giderken en azından oturuyordum, evde hep dolanmayla geçiyor zamanım. Mesela şimdi gidip bulaşık mak. boşaltmam gerek. Memo elinde tuzlu çekirdeğiyle haberleri izlerken ondan böylesi bir fedakarlık beklenemeyeceği aşikar!
Cennet anaların ayağı altında eyvallahta, insanda cennete ulaşacak derman kalıyor mu? Hiç sanmam :)

Neyse, bugünde böyle geçti işte.

11 yorum:

  1. Evet evet,bu cümleler çıkmaya başladığına göre anne olmaya hazırsın.Hele bebiş doğsun da gör o cenneti ayaklarının altında bilme durumlarını.
    House benim için de tam bir keyif.Senin kadar uzun izleme fırsatı bulamasam da denk geldi mi kaçırmıyorum.
    özlem

    YanıtlaSil
  2. E ama sen niye dinlenmiyorsun ya? Bak simdiii:(

    YanıtlaSil
  3. evde olunca insan daha çok yoruluyor. tespitin doğru
    doğum iznindeyken ben de iznim bitse de işe dönsem bu kadar yorulmam diyordum_kaan duymasın:)_
    olsun az kaldı.. çok mutlu olacaksın oğluşu kucağına alınca, sonra her seferinde de..

    YanıtlaSil
  4. Haleti ruhiyesi benimkine en çok benzeşen blogırlardansınız. Annelik maceranızı sessiz bir şekilde ama heyecanla izliyorum. Ve hissettiğim odur ki, herşey yerli yerinde. Yavrunuza sağlıkla kavuşmanızı dilerim :)

    YanıtlaSil
  5. bak geçen bir yerde okudum bana da çok mantıklı geldi.şimdi bu çamaşırlar 60-90 derecede yıkanıyor. birde 100-200 derecede ütüleniyor.bütün bakteriler mikroplarda ölüyor ama. çocuklarımızın bağışıklık sistemi için o mikroplara da ihtiyaç var. çabuk hastalanan ve bünyesi zayıf çocuklar olmasınlar değil mi?

    YanıtlaSil
  6. deniz
    onu ben yazdıydım :)
    ruhdağı'm, 19.günü görünce doğurdun da 19 gün oldu sandım iyi mi :)

    YanıtlaSil
  7. doktorumun doğuracaksın dediği tarihte ben salı pazarındaydım... yanımda küçük görümcem vardı... büyük olanıda bize aklımızdan zorumuz olduğunu söylemişti bizi giderken ; gördüğünde... Ama dinlenmek iyidir doğum öncesi...doğuma giderken ama çok yorgunum ben uyumam lazım şimdi doğuramam demiştim doktoruma... Size de aynı olmasın yoksa:)))
    Bence siz bir gün Laleninbahçesi olacaksınız o potansiyeli gördüm ben:))))

    YanıtlaSil
  8. Bu yasadigin duruma 'nesting instinct' diyorlar. Bebegin gelisine hazirlanma telasi. Biliyorum o bulasiklari toplaman gerekli ama birak kalsin :) Sen house izlerken dinlen bosver diger isleri :)

    YanıtlaSil
  9. Tuzlu çekirdek beni gülümsetti çünkü aynı durumu yaşadım. Oğlunuz doğsun bak tuzlu çekirdek mi görecek gözü :).

    Ben de doğumdan bir gün önce annem yanımda, evimizin birkaç penceresine daha sineklik takan ustaların başını bekliyordum.

    Lastikli çarşafları ütülemeyi bırakalı çok oldu, sen de boşver gitsin.

    YanıtlaSil
  10. oh çok heyecanlı oluyor bu geri sayım ruhdağım.

    vay be doğuma House'un girdiğini düşünsene, allaaaa :))

    YanıtlaSil
  11. resimli günlük, hazırım di mi? :) House hiç bitmesin :)

    Pelininstyle, ama işte az kaldı dinlenmeye valla :)

    anne müdürü, ev insanı yoruyor. İşe gitmeden hayatın bir anlamı olmuyor gibi. Alışkanlık mı acaba?

    Yazmak iyidir, teşekkür ederim. İnşallah becericez bu işi :)

    Deniz, bir kereye mahsus ütüyle boğuştum ama her seferinde akıl karı değil :)

    Hülyanın Tunası, Hülya yazdığın doğru. Bende o yolun yolcusuyum zaten. Yok yav ben tam gününde doğurcam karar verdim :)

    Lalenin bahçesi, salı pazarı mı? ama ben sizden beklerim :D Yorgunum doğuramam süperdi :)

    İnşallah sizin üçte biriniz kadar olsam öpüp başıma koyarım :)

    Ycurl, yavaş yavaş yapıyorum. O an olmasa bile bir saat sonraya erteliyorum filan bir şekilde oluyor. Dinlenmek şart gerçekten.

    Defne, görmez di mi? Yandın Memo. İntikamımız acı olacak :)

    Judy Abbott, sen bana sor heyecanı :)

    Ay sahi ne süper olurdu. Doğuma girerse göbek adını Gregory koyardım :D

    YanıtlaSil