11 Ağustos 2010 Çarşamba

33

Özel günler benim için çok mühimdir. Ama en önemlisi doğum günleri sanırım. Aslında yazacak çok uzun cümlelerim vardı ama hepsi fazla süslü geldi. Mübalağa değil de, yersiz makyaj yapmış bir yeni taze gibiydi. Sana söylemek istediğim her şeyi Ege'ye baktığında görebilirsin zaten.

Hani geçen sene gibi Asmalımescit yollarında olabilirdik. Ne bileyim belki evde baş başa keyif çatardık. Ben sana paşabahçeden bininci kez kelebekli kupa alırdım :P oysa şimdi o kadar farklı bir yoldayız ki, kutlamanın ne olduğunu unuttum şimdiden. Sanırım kutlama, hediye niyetine bebeğimizin dün gece düşen göbek bağını vermek ve kakasını yaptı nihayet diye gözlerimizin içinin gülmesi oluyor.

Ne var ki, her geçen gün sana olan aşkımın tazelendiğini bil istedim. Her eskiyen senede yeni bir tazelikle gelişen büyüyen bir aşk. Şimdilerde hele hiç yanımdan ayrılmasan gıkım çıkmazdı. Varlığınla ve kocaman kollarınla beni sardığında hissettiğim güven duygusu için teşekkür ederim.

Memocum benim, 33. yaşının sana getirdiği babalık duygusunu kutlarım. Nice senelere.

7 yorum:

  1. Aaaa, gözlerim doldu ayol, nasıl bir kutlama bu böyle..:)

    Memo'nun doğum gününü kutluyorum. Bebişi de ilk başarısından dolayı ayrıca tebrik ediyorum..:)

    Mutluluğunuz daim olsun.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah...Taze babanızında doğum günü kutlu olsun...Biz eşimle 21 yıllık evlilik hayatımızda hiç bıkmadık, bıkmayacağızda her gün seni seviyorum demekten inşallah sizde bıkmazsınız

    hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  3. Nice mutlu sağlıklı yaşlar Memo'ya... Karısı ve Oğluyla çok keyifli çok maceralı bir hayatı olsun... Hayat hep gülsün O'na onlara...

    YanıtlaSil
  4. Bende tebrik ederim yeni babanın yeni yaşını..En güzel hediye Ege zaten,gün geçtikçe bunu daha iyi anlayacaksınız :)

    YanıtlaSil
  5. Memo'nun yeni yaşını ve taze babalığını tebrik ederim:) Ege için işlerin yolunda olması, senin gözlerinin içinin gülmesi beni çok mutlu etti canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Yaşam öyle bir hayat sunsun ki sizlere hep gülün ve hiç ağlamayın ağlatmayın ...

    Seni seviyorumlarınız hiç bitmesin hep sürsün .Doğum günün kutlu olsun Memo Abi!


    Ege bebek öpüldün anneciği sende :)

    YanıtlaSil
  7. İmge, Ege'nin ilk başarısıydı doğru :) Memo teşekkürlerini iletiyor.

    Utku'nun annesi, amin inşallah güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Hayırlı ramazanlar.


    Lalenin bahçesi, Memo çok teşekkür ediyor güzel dilekleriniz için tabi bende ve birde Ege tabi :)

    Asortik Krep, bende öyle düşündüğümden başka hediyeye gerek duymadım. Memo'nun çok selamı var teşekkür ediyor :)

    Judy Abbott, sağol canım ya alışma evresindeyiz işte :) Memo'da çok teşekkür ediyor.

    Derasmus, güzel dileklerin için çok teşekkür ediyoruz tüm ailecek :)

    YanıtlaSil