8 Ocak 2013 Salı

Ev Hanımı

İki gündür evi kırklamakla meşgulüm. Bu kadar yorgunluğun sonucu yeniden kirlenecek bir ev! Kuyruğunu kovalayan bir köpek gibi hissediyorum.

Fakat ne kadar kirlenecek olsa da, ilk zamanlar koltuğunuza kurulup kollarınızı kavuşturur ve göz ucuyla yeni yıkanmış tüllere perdelere bakıp gururlanmadan edemezsiniz. İtinayla silip parlattığınız parkeler gözünüze daha bir güzel görünür. Eşyaların görünmeyen yerlerini bile silip temizlediğiniz için her yerde bir arab sabunu kokusu hakimdir. İşte temizliğin kokusu bu!

Ah, ah! kim bilir bir haftaya kalmaz vitrinlerin altı bir parmak tozla dolacak ama siz bunu görmezden gelip, geçen hafta sildim ya! ne yapıyım? diye diye bir zaman idare edeceksiniz. En azından ben öyle yapıyorum.
Şimdilik temiz evin keyfini sürüp, evin diğer iki şahsına kaşımı kaldırıp evi dağıtmayın, kırık kırpık dökmeyin diye ültimatom vererek keyfimi çatıyorum. Yağan karı ancak bu akşam seyredebildim. Sakin ve ağır dökülen kar taneleri insanı ne kadar dinlendiriyor. Hipnotize oluyorsunuz.

En iyisi çayımı tazeleyip seyre devam edeyim. Yorgunluğumu ancak atarım.

1 yorum:

  1. Temizlik konusundaki ruh hallerimiz aynıymış. Ama burda kar yok :(

    YanıtlaSil