24 Ocak 2013 Perşembe

Hastalık

Günlerdir hastalıkla boğuşuyorum. Önce kendi hastalığım ve son bir haftadır Egenin hastalığı beni bitirdi.

Ege ilk defa 30 aylıkken grip oldu. Antibiyotik içildi bir şişe bitirildi. Bugün kontrole gittik ve boğazındaki balgamlı öksürük yüzünden balgam sökücü bir şuruba başladık. Geçen haftaya göre çok daha iyi ama henüz iyi değil. Anne kelimesi tıkalı burnu yüzünden kulaklarımda -Alle- şeklinde çın çın ötmekte. Ege uyurken bile şu anda "Alleee" diye sesler duyuyorum. Burnu dersen akmaya devam etmekte. İştahsızlık tavan yapmış durumda. Hani şu çocuğum hiç bir şey yemiyor cümlesi var ya, o doğruymuş! Bizzat yaşadım ve şimdi önceden yok canım abartıyorlar diyerek inanmadığım herkesten özür diliyorum. Zaten kuş gibiydi o küçük suratı hepten küçüldü. Geçen cumartesi sabahın köründen gece yarılarına kadar yemeden içmeden öksürüp ağladı. İşin kötüsü ilk defa böyle öksürdüğünden durumunu anlayamadı. Neden öksürüyordu? neden geçmiyordu? Hep kucakta omzuma kafasını dayayarak gözlerinden yaşlar akıtıp durdu. Ana oğul sefil olduk. Üstelik aksi gibi geçen hafta Memo şehir dışındaydı. Bu haftamız nispeten duruma alışmış kabullenmiş geçti. Evvelsi gece öksürük yüzünden yatağa kustu. Üst baş battı. Gece 01:0'de nevresim değiştirip Ege'yi tekrar yatırdık. Kusunca rahat uyudu. Dün daha iyiydi bugün daha da iyi.
Lakin aşırı mız mız bir şey oldu. Kendi evladım olmasa çekilecek gibi değil. Bir çocukta uyuz olduğum ne varsa Ege'de hepsi toparlanmaya başladı. Bugün doktora elinin tersiyle girişecekken ben tuttum. Sürekli her şeye ağlaması, insanın sinir sistemine geri dönüşümü olmayan hasarlar vermekte. Sabır çeke çeke bir hal olduk. Elbet bu dönemde geçecek ama olan anaya babaya olacak! Son bir hafta o kadar gerildim ki, kalp krizi veya beyin kanaması geçirmedim diye hayret ediyorum. Üstelik grip oldu diye bu haldeysek Allah'ım bizi daha kötüsünden korusun!

Aslında çok kolay bir bebeklik döneminden sonra çok berbat bir 2,5 yaş döneminden geçiyor oluşumuz beni biraz yıldırdı. Evladım resmen gece beslenmesi yasak olan Gremlinler gibi bir şey oldu.

Önceden böyle sevimli tatlı bir şeyken,

şimdilerde resmen buna döndü!

Yahu, bunun daha ergenlik dönemi var. Ben şimdiden tükendim...


7 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. İlk ergenlik dönemine girmişsiniz. Umarım az hasarlı ve çabuk atlatırsınız. Allah sabır ve güç versin.

    YanıtlaSil
  2. Allah kolaylık versin ruhdağım:) bir de bu gremlinlere su değmeyecekti değil mi?
    Çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun.Bende ilk defa geçen hafta yaşadım oğlumda grip durumunu.Hastalıkla birlikte resmen bir değişim geçirdi.Evde minik bir canavarım var benimde.Bende kara kara düşünüyorum peki ergenliği nasıl olacak diye.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Benden Bizden, İlk ergenlik krizi evet ama korkarım ki, bunun sonu gelmeyecek :(

    Yeliz, gece yarısından sonra ıslanmayacak evet :) Ben bunu çok yıkadım ondan mı böyle oldu acaba? :D

    Duygu, geçmiş olsun. Çocuk hastalığı hayattaki en berbat şeymiş. Hemen düzelirler inşallah.

    YanıtlaSil
  5. terrible two denilen dönemi yaşıyorsunuz...Biz Cancan'da bunu her tarafımız ısırıklar ve morluklar şeklinde geçirdik. 12 Mart işkencecileri iyi ki Can'ı keşfetmemişlerdi dedim.


    Kolay gelsin ve geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  6. Lalenin bahçesi, bizim Ege elinin tersiyle dalıyor o an geldi mi toz olmak lazım :) Eli de ağır bücürün tam Osmanlı tokadı savuruyor. Sopası eksik işte ne diyeyim :P

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun canım. Umarım daha iyisinizdir ikiniz de. Öperim.

    YanıtlaSil