14 Ocak 2013 Pazartesi

Keşif

Günlerdir hasta ve perişan bir halde sürünüyorum. Bugün biraz gözümü açabildim. Bitmek bilmez öksürük nöbetlerim ve ağrıyan karın kaslarımla yuvarlanıp gidiyorum. Hastalık eskiden romantik bir hal olurdu benim için. Yatıp kendinle baş başa kalabilmek keyifli olurdu. Hele ateşin çıkmış yer gök birbirine geçmişse geceleri görülen efsanevi rüyaların tadına doyulmazdı. Şimdiyse Ege doğduğundan beri geçirdiğim en şiddetli soğuk algınlığıydı ve romantizmden çok trajediydi. Çocuğun varken hasta olmak nasıl bir şeymiş kafama iyice kazındı.

Diğer yandan dün gece biraz gözümü açmışken internette gezineyim dedim. Başka başka şeyler beni muhteşem bir şeye ulaştırdı. Bugün daha iyi hissediyor olmamı harika bir Kore Indie grubu bulmuş olmama bağlıyorum. Mot içimde hem hüzün hem umut yeşerten tuhaf bir ruh hali hediye etti bana.

Grup dediğim iki kişiden oluşuyor ve her ikisininde bir birinden bağımsız solo kariyerleri var ve beni en çok cezbeden eAeon oldu.İndie tarzını seviyorsanız lütfen kendinizi bu gruptan mahrum bırakmayın. Ben kaç senedir blog yazıyor olmama rağmen buraya nasıl video yüklenir filan bilemediğimden direk YouTube yollarına dalıp ulaşın derim. eAeon 2012'de çıkardığın solo albümünle (Guilt-Free) hem ruhuma hem bedenime şifa oldun teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder