6 Mart 2013 Çarşamba

Şundan Bundan

Dünden bu yana pek heyecanlıyım. Sebebi ekşi maya yapmaya karar vermem! 7 günlük bir süreç olduğundan acaba tutacak mı? diye pek meraktayım. 7 günün sonunda ekmek yapılacak ve hevesle tadılacak. Hayatıma renk getirme çabalarım gördüğünüz gibi son sürat devam etmekte :)
Aslında, ekmek yemekten vazgeçemeyeceğim için bari düzgün ve doğru ekmek yiyelim diyerek bu işe giriştim. Önümü kesecek bir şey (misal, MEMO'nun beyaz ekmek aşkı!) olmazsa inşallah dışarıdan ekmek filan almayı düşünmüyorum. Birde balkona ufak bir taş fırın yapabilsem ne şahane olurdu :)

Diğer yandan 20 bölümlük Sungkyunkwan Scandal isimli dizimi bitirdim.



Çok keyifli ve güzel bir diziydi. Pek memnun kaldım. Bilhassa bu arkadaşın sahneleri beni ziyadesiyle memnun etti :)



Yoo Ah In, canım kardeşim sen ne ayaksın?


Bir insan evladının böylesi dudakları olması insanlık suçu değilde nedir?
Ahh Ah!

Neyse, ne diyordum? Dizi bitti bende huzura erdim. Gelsin yeni dizi ;) Aklımda bir iki şey var ama dur bakalım önceliği hangisi kazanacak.

Bu arada Turgenyev okuyor ve beynimin Kore dizilerinden kurtarabildiğim kısmını Rus edebiyatıyla meşgul ediyorum. Bu diziler benden fazlasıyla gri hücre çaldı. Dönülmez bir yola girdim çıkamıyorum :) Arada Turgenyev gelip beni silkeliyor. Sağolsun.
Bu hafta okuduğum kitabı Asilzade Yuvasıydı.

Daha önce Babalar ve Oğullar isimli kitabını okumuştum. Asilzade Yuvasını da almış fakat başlayamamıştım. Araya başka kitaplar girmişti. Okunmadan kitaplıkta bekletilen kitaplardan hiç hoşlanmadığımdan, hemen okumam gerekli diye düşündüm. Ayrıca Asilzade Yuvası, 1969 yılında Rus yönetmen Konçalovski tarafından filme çekilmiş. Bende pek merak ettim acaba benim kitabı okurken kafamda kurduğum mekanlarla, yönetmenin yarattığı eser uyuyor mu?
Bulabilirsem bu filmi izlemeyi çok isterim.

İşte bende durumlar böyle.
Ha! sahi, bu hafta Memo seyahatte olduğundan kendisi evde değil. Şimdi blogu okursa, insan Memo'da yok, çok özledik filan diye eşinden dem vurmaz mı? diye nazlanır. O sebepten es geçmeyelim :P

Memo seni pek özledik. Tez vakitte kavuşmak dileğiyle cancağızım.
Nasıl? Rus edebiyatının etkileri hissediliyor değil mi? :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder