10 Mart 2023 Cuma

Keşke


Bugün okul gezisi vardı. Çamlıca kulesine ve Çamlıca tepesine gideceklermiş. Ben Egeyi göndermedim. O da gitmek için çok ısrar etmedi ama sabah geziye katılan sevdiği arkadaşlarından biriyle karşılaştık. Okul kapısından kol kola keyifle sohbet ederek yürümelerini görünce keşke geziye gitseydi diye düşündüm. Üstelik Egenin pek sevdiği Türkçe öğretmeni Burak Bey'de çocuklara eşlik edecekmiş. Ama bunlar biraz Egenin eksik bilgi vermesinden kaynaklandı. Keşke bunları daha önce anlatsaydı. Son gün haberim olunca böyle oldu. Ben Egeden daha üzgünüm gezi olayına. O boş ver anne der zaten ama ben keşke gitseydi diye hayıflanıp boş yere canımı üzerim şimdi. 



 Hayat koca bir "Keşke" zaten. Keşke öyle olsaydı, keşke böyle yapsaydım... Neyse olan oldu artık.  Okul çıkışı hamburger sözüm var Egeye. Üstüne de belki  tatlı. Evet evet, tatlı şart bence! 

( Kimin moralini düzeltiyoruz acaba? )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder