17 Mart 2023 Cuma

Mrs. Maisel

  Bu hafta Amazon Prime üyeliğim aklıma geldi. Picard'ın tüm bölümleri başlasın da öyle izlerim diye düşündüğümden çok beklentiye girmeden farklı neler var diye dolaştım biraz.

 Genelde bilim kurgu ve fantastik dizi severim. Tarihi bir dönem dizisi şahane olur ve güzel kurgulanmış bir polisiye de sevilir tabi. Kaliteli komedinin her zaman başımın üstünde yeri vardır. Hepsini bağrıma basmış biri olarak bakınırken karşıma yine nasıl olduysa gözümden kaçırdığım 5 sezonluk The Marvelous Mrs. Maisel dizisi çıktı. 

Diziye bayıldım. Bütün karakterler öylesine cuk oturmuş ki! Hele birde dizinin 1958 Newyork'unda geçiyor olması beni tam kalbimden vurdu. Kostümler, dekorlar şahane. Her bölümü severek izliyorum. 

Bu haftayı katlanılır kıldığı için Mrs. Maisel'a şükranlarımı sunuyor ve şimdi yağmurlu bir İstanbul sabahında yapılabilecek en güzel şeyi yapıp kahvemi alıp yatağa giriyor, 1.sezon 8.bölümü izlemeye koyuluyorum. 


1 yorum:

  1. Na tomto blogu máte skvělý článek a já chci poděkovat panu Pedrovi, úvěrovému úředníkovi, který mi poskytl půjčku ve výši 600 000. Pounds poté, co jsem mu vysvětlil celý můj projekt prostřednictvím jeho soukromého e-mailu na pedroloanss@gmail.com, pak jsme mluvili o sazbě a podmínkách prostřednictvím e-mailu, protože já žiji v Aucklandu a on žije ve Spojeném království, takže po celém procesu mi bylo vyhověno půjčka s flexibilním splácením půjčky.
    Právě teď jsem tak vděčný a doporučím každému, kdo má obchodní projekt nebo potřebuje finanční službu, aby kontaktoval pana Pedra na jeho soukromý e-mail.

    Ještě jednou děkuji.

    YanıtlaSil