2 Mart 2023 Perşembe

Rutin

 Sabahları oğulun okula gitme merasimi bitince hemen bir kahve suyu koyuyorum. Salondan laptopu yatağa taşıyor, camları açıyor ve itinayla usul usul kendime bir fincan kahve demliyorum. 

Sabah kahve demleme adeti pandemi döneminden beri rutinim oldu. Diğer rutinde geçen yıldan beri yatakta sabah keyfi yapmak. Her sabah 8-10 arası iki saati kendi hususi keyfime ayırıyorum. İster kitabımı okur, ister anime izler veyahut internette boş boş dolanırım. Tek kural hiç bir şey düşünmemek!

Bu aralar kendim için yaptığım yegane şey sadece bu işte. Dünyanın bütün ağırlığından, seslerden, kargaşadan iki saatlik bir kaçış. 

2 yorum:

  1. Merhaba :)
    Çok eski takipçilerinizden biriyim ve tesadüfen Burcu'nun blogunda yorumunuzu gördüm. Yeniden yazmanıza çok sevindim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bende değer verip yorum yazmanıza çok sevindim :)

      Sil