26 Ocak 2009 Pazartesi

Rüyada Sınır Tanımam

Aynen öyle, mesela bu gece rüyamda bilin bakalım ne oldu?
Ergenekon soruşturması adı altında gözaltına alındım. Gülmeyin çok ciddiyim.

Çok sıkıcı bir soruşturmaydı. Herhalde sıkıntıdan öldürerek eziyet ediyorlar insana. Ne söylememi bekliyorsunuz diyorum, sen bilirsin der gibi manidar bir bakış atıyorlar. Sanırım Atatürk’ü rüyamda gördüğüm için içeri alındım diyorum. Başka neden gelmiyor aklıma. Ben habire tövbe Estağfurullah çekiyorum içimden ama kan beynime çoktan sıçramıştı ki, uyanmışım.

Kardeşim zaten 1 aydır anti depresanı kesmişim, kafam olmuş bin beş yüz, rüyada bari huzur verin insana bu ne böyle yahu!.

3 yorum:

  1. ilahi :))) dur biraz daha gülmem lazım :))) kutuyu kapatıyım devam edeyim ben en iyisi

    YanıtlaSil
  2. Hiç gülmeyin deme nasıl gülmemki?
    Rüyalara baksana:):)

    YanıtlaSil
  3. Aşkolsun, başka bir şeycikler demiyorum :)

    YanıtlaSil