12 Şubat 2010 Cuma

Cuma Güzeldir.


Hava çok güzel. Bana göre muhteşem. Yağmur var, gökyüzü gri ama hava ılık. Soğuk içimi üşütmüyor. Tam İstanbul'u gezmelik bir hava var.

Sabah taksici çok üzüldü trafikte sıkıştık diye ama ben hiç oralı olmadım. Nasılsa ilerler boşver dedim. Oflayıp durdu. Mecidiyeköy'deki o lanet kırmızı ışıkta takıldık. İkide trafik polisi vardı ama trafik hepten keşmekeş gözüküyordu.

Sonra sabahları bana Susurluk'ta mola verdiğimizde yediğimiz o tostu hatırlatan tostlardan yapan bir yer var, işte orada yağsız kaşarlı tost yedim. Taze demlenmiş çayla süper oldu. Gazeteme göz attım, radyoda çalan Zekai Tunca'yı dinledim.
Keyifliydim işte. Memo bugün iş başı yaptı. Hastaneden olumlu yönde haberler geliyor. Mesela, dün ilk kez ağızdan beslemeye geçilmesi gibi. Ufak bir kase yoğurt insanı nasıl mutlu ediyor. Dün akşam Memo'nun yüzü ne kadar aydınlıktı. İnşallah bu konuda aşılacak.

Şimdiyse kulağımda TRT radyonun arkası yarınıyla (Nafile Hanım / 5. Bölüm) , işe gömülmem gerek.

6 yorum:

  1. umarim hersey iyi olur... Benim minik yegenimde dün ilk defa agizindan anne sütü icmis. Okadar cok sevindik ki... Zara bebek esyalarinda süper indirim yapmis, aldim aldim hep aylin icin.

    Hic hamile fotografi görmücez mi? Hep merakla bekliyorum.

    Iyi bir haftasonu gecirmen dilegi ile...

    YanıtlaSil
  2. gün de güzel olsun haftalar da :)
    bundan sonra hep ışıl ışıl olsun günler !

    YanıtlaSil
  3. Defnenin annesi, Aylin çok güçlü bir bebek. Hızla atlatıcak inşallah. Çok sevindim.

    Zara aklımda olsun :)

    Fotoğraf koyamam ki. Koyacak bir fotoğraf yok :(
    Şimdi göbeğimin fotoğrafını koysam dalga geçerler benle. Deli bu hamile değil bizi kekliyor diye :D
    Bende merakla bekliyorum büyüsün diye inşallah 5. ayda göbeğimde biraz farklılık olursa fotoğraf koyarım :)

    Bende güzel bir haftasonu dilerim.


    Nalan, amin inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Umarim daha guzel haberlerle daha da mutlu olacaksiniz. Biliyorum bu surec yavas ilerliyor ama ilerliyor. Cok gecmis olsun

    YanıtlaSil
  5. radyoda varmı hala o arkası yarınlar . çok severdim ben de.

    YanıtlaSil
  6. "Cuma"lar her daim ne tatlı, değil mi? Umarım başladığın gibi bitirmişsindir gününü..Cumartesin daha güzel olsun..sen güzel ol...öpüyorum.

    YanıtlaSil