27 Ağustos 2017 Pazar

Muzaffer İzgü




Ökkeş İşportacı adlı kitabı bilir misiniz?. Benim için yeri çok başkadır. Okuma yazma söktükten sonra annemin bana aldığı ilk kitaptı. Kaç kez okudum inanın bilmiyorum ama tek bildiğim kitabın artık benim bir parçam olmasıydı. Muzaffer  İzgü yıllar sonra ortaokul zamanlarında yeniden çıktı karşıma. Bu sefer babamın orta iki karne hediyesiydi. 


O yaşa göre erken sayılsa da ben bu yeni kitaplarını daha bir severek bağrıma bastım. İlk sorgulamalarım onun kitaplarıyla başlamıştı. Kendi paramı kazanmaya başladıktan sonra da önceliği hep ona verirdim. 

Bugün ne yazık ki, yazarın acı haberini aldık. Çok kıymetli değerli bir insanı daha bu dünyadan uğurladık. Yüz yedi kitap ve iki yüze yakın radyo oyunu bırakarak sonsuzluğa yol aldı. Ruhu şad olsun. 

 Kendi deyişiyle, "Muzaffer İzgü doğdu, okudu, düşler kurdu, yazdı ve gitti." 
Gitti ama gidişiyle bizleri ve Ökkeş'i öksüz bıraktı işte.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder