14 Ağustos 2009 Cuma

Bünyede İsyan


Bugün haftanın en güzel günü. Memo'da geldi daha bir güzel oldu.
Amma velakin bünye bu kadar güzelliği kaldıramadığından hasta oldum. Uzun ıslak saçlarla ve odanın camını açarak uyumalarla davetiye gönderdiğimden olsa gerek bu sabah sevgili boğaz ağrısı, vücutta kırıklık ve alnımda ateş ziyarete geldi.
İlgi ve alakaya ihtiyacım var ve annemde memlekete kendi annesinin yanına gitti. Kim bakacak bana? Memo'ya nazlanmaktan başka çarem yok.

Bu cumartesi gelmesi gereken yeni oda kapılarımız ustanın cenazem var mazeretiyle haftaya çarşambaya kaldı. Bu bir zincirleme aksiliğe doğru gidiyor. Dolayısıyla antre ve mutfağın laminesi haftaya cumartesiye kaldı ve bilin bakalım Ramazan'da ev boyatacak olan kim? Hepsi kapıcının suçu!

Üf ama ya, üff!. İşler yolunda gitseydi ne olurdu?
Bir kerede şaşırt beni cosmos!

4 yorum:

  1. geçmiş olsun.. yaşlanıyoruz. acı ama gerçek:)) böyle ıslak saça falan dikkat etmek gerek:)

    der annem hep bana :))

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun, mızırdanma hiç:) iyi düşün iyi olsun,
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ben hayatimda isini tam ve zamaninda yapan usta gormedim Bir gorsem zaten afislerini basip dagiticiim ;)

    Memoooo kizimiza iyi bak !

    YanıtlaSil
  4. Gecmis olsun.

    Kapi-pencere, boya badana isi sizin acinizdan can sıkıcı ama anlatis tarzin sebebiyle guldum :))) Gec olsun da, guc olmasin diyelim :D

    YanıtlaSil