29 Ocak 2011 Cumartesi

6. Ay

Ege altı aylık oldu bugün. Tam altı ay...
Mis gibi, güzel, her biri bir birinden keyifli aylardı. Yani bugün tam yarım yaşına girdi oğlum. İnşallah bir altı ay sonra bugün, pastasının üstünde ilk mumuna gülen gözleriyle bakıyor olacak.



Bu ay bir çok şey oldu. Mesela tam olarak katı mama dünyasına geçti. Yoğurda aşık, sebzeleri ayırt etmeden yalanarak yiyen, meyvalardan tatlılara göz kırpan biri oldu çıktı. Her yediği kaşıkla yüzüme kocaman bir gülümseme yerleşiyor. O yiyor ben doyuyorum. Sonra yere battaniye üstüne bıraktığında, illaki sürüne sürüne halıya ulaşıp hemen ellerini oraya pat pat vurması, artık yaramazlık yapıyorum naber bakışları filan tam yemelik oldu. Belki şimdi motorla Katmandu'ya gidemez ama döne döne ve göbek üstü sürünerek filan azmedip gidecek gibi. Potansiyel mevcut ;)
Artık güldüğünde bize göz kırpan ışıl ışıl iki adet dişi var ve beni bulduğu her fırsatta ısırmayı görev edinmiş bulunmakta. Sonra gel dedğimde filan kollarını uzatıyor. Hatta belini, poposunu kaldırıyor ki hemen havalansın.

Artık kendi başına uyuyor, beni üzmüyor hiç. Battaniyesini yüzüne çekip uyuması bana beni hatırlatıyor. Bende uyurken ışığı hiç sevmem.

Ne biliyim işte daha sayısız güzellikler olmuştur ama akılda kalmıyor işte. Her gün yeni bir güzelliğe kalkıyoruz zaten. Kucağımda uyukladığı anlarınsa tadına doyum olmuyor.



Altı aydır her sabah onu yatağından almaya gittiğimde, yüzündeki o gülümseme içimde havai fişekler patlattırıyor. Bu benim mi? diye söylemeden duramıyorum.

9 yorum:

  1. Nice saglikli, mutlu alti aylar gecirsin Egecik.
    Insanin cocugunun buyumesini izlemesi ve duygulanmamasi mumkun degil. Ben de kizima bakip bakip " Bu benim mi!" diyorum ve sonrasinda da hemen gozlerim doluveriyor :) Kar yagarken bile onu dusunup agliyorum. Kizim daha karla tanisacak falan diyerek...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. nice 6 aylara :) ne cok sey yasadiniz, ne guzel anlari paylastiniz birlikte... hep daim olsun beraberliginiz.. gulen gozlerinden operim egenin! sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Daha nice 6 aylara.. sağlıkla, huzurla.. ve ne güzel bir ana değinmişsiniz: sabah yanına gitmek ve gülümsemesiyle güne başlamak..

    YanıtlaSil
  4. Birlikte dolu dolu sağlıklı nice aylara.Gene çok güzel pozlar vermiş Ege :))

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. o güzel gözleri hep mutlulukla parlasın inşallah

    YanıtlaSil
  6. ah ya altı ay oldu mu?
    daha nelere imza tacaksınız birlikte, bazen küsüşüp birbirinize trip bile atacaksınız:)) biz bu perşembe Gamsegamse ile yaptık mesela:)) ama sonrası çok güzel oldu...
    O dişler nasıl keskin oluyor dimi, Cancan bir ara hepimizi damgalamıştı da:))

    Sevgimle nice altı aylara , altı yıllara...

    YanıtlaSil
  7. Hepinize teşekkür ederim. Ege ellerinizden ben yanaklarınızdan öpüyorum :)

    İnşallah sağlıkla neşeyle yeni yaşlarımızı kutlamak nasip olur.

    YanıtlaSil
  8. O senin! Tadını çıkar :) Nice nice 6 ayları olsun oğlunun.

    YanıtlaSil
  9. ayy yavrucuğummm benim.nasıl tatlı anneciğisi.pek sevimli nazar değmesin.benimki de 14 aylık teyzesi.çabuk büyüyorlar her anın tadını çıkar.bak bu hallerinin özler oldum yavrumun.seni izlemeye aldım sevgiler...

    YanıtlaSil