31 Ocak 2011 Pazartesi

Insomnia

Ege bu gece beni hiç uyutmadı. Saat başı kalktım emzik verip üstünü örttüm. Kalk yat, kalk yat başım döndü. En son saat yedide mama verdim biraz yedi sonra döndü kıçını uyumaya. Bende hiç uykusuz gibi değilim. Cin gibiyim hatta :) Başka zaman olsa yataktan kalkmak tam bir işkence olurdu. Gece geç yatmışım ve sabah işe gitmem gerek diye bir sürü söylenirdim. Üstüne üstlük pazartesi sabahı varın siz düşünün!

Lakin bebek olunca normalde sarhoş gibi olacağınız durumlarda cin gibi uyanık olup duruma el koyuyorsunuz. Daha o odasında mık derken ben kulaklarımı dikip tazı gibi doğruluyorum yatakta. Söylenmeden, sinirlenmeden odasına gidip, bilmem kaçıncı kez emziği verip, pişşş diyerek battaniyesini örtsün diye eline veriyorum. İlla yüze sürülecek o battaniye.

Dün akşam yatmadan evvel Yeliz'in eski yazılarına bakmıştım. 7., 8., 9. ay yazılarına göz attım. Azcık kopya çekiyorum evet :) Hangi aydı unuttum ama aynen benim dün gece yaşadığım gibi bir gece geçirmişti. Bende üzülmüştüm birde sabahında işe gitti bu kadın diye. Al işte madem üzüldün bu gecede sen buyur dercesine cosmosun bir armağını oldu dün gece. Fakat ben işe değil salona geçip gevezelik ediyorum burada. Bu durumun değişmesine az kaldı. Yarın sabah işe gitmem gerek çünkü ay başı ve ben 6. ay sonuna kadar kullandığım iznimi bitirdim. Yarın 2-3 saatliğine işe gidip, bilgisayarıma Autocad yükletmem ve ofisteki dosyalarımı yedeklemem gerek. Kolumun altında bir projeyle eve gelebilecek olmam beni bu sabaha böyle dinç başlatmış olabilir mi? Nedenini bilmiyorum ama çalışmak kelimesini telaffuz etmek bile kendimi daha iyi hissettiriyor. İşte bu sebepten, yarın iş günü olmadığından Banu eve gelecek sabahtan ve ben yola koyulucam. Annem gelemiyor zira onun evde tesisatçı beklemesi gerek.

Yarın sabah Banu'ya talimatları okuyup, endişelenecek bir şey yok diye kendimi teskin edecek ve sağda solda oyalanmadan koşa koşa eve dönücem.

Şimdilik bu sabaha Megadeth dinleyerek başlamak ve sonrasını sonraya bırakmak en güzeli.

Günaydın :)

1 yorum:

  1. Çalışmak gibisi yok gerçekten de... Dur, ben de gaza geldim, bırakayım blog okumayı da çalışma masamın başındaki yerimi alayım bari.
    Günaydın :)

    YanıtlaSil