4 Eylül 2018 Salı

Gerginimsi

Sabah kalktım ve ütülü gömleği olmayan beyime karşı asli görevimi yerine getirip bir adet gömlek ütüledim. Günüm neşeyle başladı! 

Balkonu yıkayıp, çiçekleri suladım. Gidip ılık bir duş aldım ve bu ay itibariyle duştan sonra yüzüme nemlendirici sürmeye başladım. Yüzümde bir şey olması beni memnun etmiyor ama denemeye karar verdim. Alışabilirim belki kim bilir? 

Bugün yine okula gitmem gerekli. Dün kurul toplantısı yüzünden gidemedik ama bugün okula giderek, ivedilikle Okul Aile Birliği görevimi yerine getirebilirim. Arkadaş hatırına girdiğim bu bataktan kurtulamıyorum. Yakuza'nın eline düşmüş gibiyim. Bu sene nelerle uğraşmam gerekecek bakalım.

Geçen sene okul işleri yüzünden yarım kalan ebru kursuna, bu sene yine kayıt olup şartları zorlamayı düşünüyorum. Sevdiğim şeyleri yapamamanın ezikliği boynumu bükmeye başladı. Bu eylül zinciri kırabilecek miyim acaba?

Pazar günü verdiğim kitap siparişimden halen ses yok. Gerginim. Sipariş beklemek ne kadar ömür tüketici bir şey. 

Akşam menüsünü biliyorum: Tavuk sote, kremalı mantar, pilav ve süzme yoğurt eşliğinde kavrulmuş kırmızı pancar yaprakları. 
Şefin tavsiyesi : Yanında doğum gününüzden kalan yarım şişe beyaz şarap ne kadarda iyi gider.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder