25 Şubat 2009 Çarşamba

Çarşamba Çarşafa Dolanır.

Ofisten çıkmama kaldı 1,5 saat. Sonra ver elini Koçtaş. Kaktüs alıcam kimse beni tutmasın, acayip gaza geldim almadan çıkmamam gerek. Sonra digital baskül ve ıvır zıvırı toparlamak için kutular bakıcam.

Açık konuşalım bence bugün çok sıkıcı bir gündü. Sabahtan itibaren akşam olsa da eve gitsem diye kendi kendimin başının etini yedim. Günü çekilebilir kılan tek şey müzikti. Tüm gün kulaklarımı Noir Desir’e adadım. Solistin sevgilisini döverek, ölmesine sebep verdiği için hapiste olmasından üzüntü duysam da dinlemeden edemem. Aşk paranoya getiriyor bence başka bir açıklaması olamaz.

Bir saat önce Memo aradı Bartın’daymış ve az kalsın bir minübüsle kafa kafaya tokuşacakmış. Yolda çalışma varmış bir karışıklık olmuş filan. Kaza atlatmanın şokuyla beni arayıp, beni çok sevdiğini söyledi. Ola ki ölür mölürse beni sevdiğini biliyormuşum di mi? Biliyorum da senin işin arabesk değil, dikkatli ol ölme! diye tersledim. Öyle ama.

Öğle yemeklerini bazen evden getiriyorum. Ben dışarıda yemek yemeyi sevmiyorum pek. Hem doyma hissine erişemiyorum, hem de midem rahatsız oluyor hep. Ben ev yemeğiyle büyüdüm ne yapalım sevmiyorum fast food filan. Mis gibi anne elinden çıkma zeytin yağlı pırasam ve (kanlıca) mantar kavurması vardı. Yanıma iki dilimde has buğday unundan ekmek aldım. Al sana yemek. Olmadı koca bir kase yoğurtla bir tabak domates yiyorum. Böylece sürekli oturarak çalıştığımdan yediğim yemek şişkinlik yapmıyor. Gayette sağlıklı. Yeter ki yatmadan önce ertesi gününün öğle yemeğini çıkın yapıp hazırlayabileyim. Yoksa sabah benim yataktan kalkıp, dış kapıda ayaklarıma botlarımı tıkıştırdığım süre hepi topu 10 dk. dır belki daha bile az.

Serap gelecek Mart ayında. İnşallah bir araya gelebileceğiz ama ben düşündüm de, acaba başka gelmek isteyen olur mu? Olursa çok sevinirim. Öyle organizasyonlara aklım ermez ama bir kahve içmek için bir araya gelmeyi kotarabiliriz diye düşünüyorum. İsterseniz tabi.

Neyse, nasıl olduğunu bilmediğimden ve öğrenmek içinde hiçbir çaba sarf ederken kendimi görmediğimden mızmızlanmaya gerek yok, şarkı ekleyebilseydim işte hemen buraya şu an dinlediğim parçayı koyardım. NOIR DESIR / TOSTAKY.

9 yorum:

  1. Ekleyelim istermisin ? Çok basit

    YanıtlaSil
  2. Olur valla, bir el atın şu garibe :)

    YanıtlaSil
  3. valla şurda şu saatte buluşuyoruz diye bir kapımı tıklatırsanız, fırsat bulup gelmeye çalışırım, çok arzu ederim sizlerle tanışmayı..
    ev gibisi yok, ben de çok özlüyorum evimi bu günlerde...

    YanıtlaSil
  4. Zero'cum işlerin çok yoğun bu aralar galiba :)
    Serap hayırlısıyla gelirse ayarlayalım gelelim bir araya bence.

    Detaylar azzz sonra :)

    YanıtlaSil
  5. Serap geldiğinde bir kahve molası verebiliriz. Siz Serap'a göre ayarlayın yer belirtin. Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ama ben de çok isterdimmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  7. Sen ne taraflardasın?Bir kahve içimi denildimi kanım kaynar:)gelebilsem keşke derim.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Lalenin bahçesi, Funda ve Ebru'cum tahminen Beyoğlu'nda oluruz gibime geliyor. İmkan olur mu? Olsa çok güzel olurdu :)

    Serap haftaya geliyor sanırım son durumu o zaman karara bağlarız.

    Ebru'cum ama senin bir önerin varsa dikkate alırım.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Ben zaten Beyoğlu diyecektim de, du hemen atlama dedim kendime. Benim için her açıdan uygun. Sevgilerimle

    YanıtlaSil