27 Şubat 2009 Cuma

Ulu Cuma Sen Ne Güzelsin Bir Günsün.

Ofiste öğle tatilinde yemek yemek yerine, kahve eşliğinde yemek dergisi okumak daha keyifli bence.




Bakıp bakıp iç geçirdiğim tariflere bir sürü sarı post-it yapıştırdım. Allah büyük. Eh! bizde pek küçük sayılmayız, yaparız bir gün inşallah.

Dün akşam lütfedip bize kulak asan Özii, yolumuza bir ışık tutmuş diyerek şuraya şarkı ekleme çabası verdim. Hatta koydum ve çaldığını zannederek yazı bile döşedim altına ama sonra bloga girince sadece ikonu koyabildiğimi ama play tuşuna bastığımda derin bir sessizlikle baş başa kaldığımı gördüm.
Utanıp sildim postu :D Vuslat başka bahara artık.

Memo şu an Bolu Dağları'ndan beyaz atıyla bana koşuyor. Sanırım iki saat sonra İstanbul'da olur. Hafta sonu için film, yemek, film yemek film..... işte böyle bir düşüncem var. Arada bira ve çerez veya güzel bir şişe Shiraz olabilir.
Cam filan silemem hava berbat zaten. Üzgünüm karşı komşular ama çevreye bir müddet daha kirli camlarımla zarar vericem ve evet utanmıyorum. Camın iç tarafı temiz yani dış tarafıda beni pek dertlendirmiyor. Yatak odasının çekmecelerini yarın elden geçircem ama.
Tabi evvela, upuzun bir cumartesi kahvaltısı yapmam gerek. Eee! öyle ama yani. Sonrasına bakarız artık.

Cuma, seni benim kadar kimse sevemez. Ya benimsin, ya toprağın!

5 yorum:

  1. çalıştığım günlerde en sevdiğim gün cumaydı, şimdi farketmiyor. Ay bu da kötüymüş yav. Güzel bir haftasonu olsun gönlünüzce olsun

    YanıtlaSil
  2. Ama neden olmadı kii :(Çok üzüldüm bak şimdi .

    Bana şarkıyı maille atar mısın?

    YanıtlaSil
  3. Ne cam silmesi aklından bile geçirme, film ve yemek ikilisi şahane:)

    YanıtlaSil
  4. Bak ben çok güzel cam silerim haberin olsun:)Sebze-meyve yiyip depolarını dolduracağına,kahveyle bünyeni iyice zayıflat bakalım.Müstakbel eben olarak kızmaya başlıyorum haa:)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili lalenin bahçesi, cuma boşuna mukaddes gün olmamış :) Üzülmeyin yeterince çalışmış olmalısınız ki şimdi keyfini sürüyorsunuz. Günleri kovalamamakta keyifli bence :)

    Sevgiler.


    Özii, ben şarkı kısmını es geçiyorum. Boşver üzülüme :)

    Sevgiler.


    Ebru, cam filan silmedim valla aynen film yemek şeklinde geçirdim. Arada İkea'ya da kaçtık hatta :)

    Sevgiler.


    Serap, benim camlar senin yolunu gözlüyor :)

    Azarlama lütfen :( meyve sebzede yiyorum ama kahve olmadan asla :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil