1 Şubat 2009 Pazar

Mim İşleri

Mimlendim efendim hemde iki kişi tarafından. Yeliz ve Funda teşekkür ederim.
Mevzuyu duyan kalmadı diyerekten sadede geliyorum hemen.



Şimdilerde elimin altındaki tek kitap bu.



161. sayfanın 5. cümlesi ise aynen şöyle;



Doğru, daha 1940'larda rahmetli Uzunçarşılı ve İsmail Hami Danişmend gibi tarihçiler savaşın historiografisinin ne kadar karışık olduğunu biliyorlar ve 1364'te olduğunu düşündükleri savaşın 26 eylül 1371'de Meriç boyunda dövüşen Çirmen Savaşı ile aynı olma ihtimalini de akıllarında bulunduyorlardı.

Şimdi biraz mutsuzum o yüzden kısa kesip kimseyi mimlemiyorum. Ama isteyen herkes yazmalı bence.

7 yorum:

  1. Valla,iki defa okudum yazdığın cümleyi anlayamadım.Umarım kitabın tamamı daha kolay anlaşılıyordur. Mutsuzluğun geçici dimi?Yoksa ciddi birşeyler mi var?

    YanıtlaSil
  2. Kısaca ifade edersem; elinizdeki metnin amacı,tarih metinlerine eleştirel bakmak ve onların ontolojik anlamda ne gibi sorunlar üretebileceğini tespit etmek

    diye ifade etmiş yazarımız.

    Tarihi metinlere ilginiz varsa çok kolay anlaşılan keyifli bir kitap. Ben çok memnunum :)

    Mutsuzluğumu boşver. Ne olduğunu ben bile bilmiyorum....

    YanıtlaSil
  3. eğer böyle bir kitap okuyorsan , sürekli başa dönerim ve o kitap sürünür de sürünür ben de.
    Umarım artık mutsuzluk terketmiştir sizi.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba sevgili Ruh Dağı...Hediye kitap çekilişinde bana çıkan kitap dostu blogger sizsiniz:))Adresinizi
    mail adresime banudurgunlu@hotmail.com yollarsanız sevinirim...
    Sizi tanıdığıma çok menun oldum bundan sonra takipteyim:))

    YanıtlaSil
  5. Ben de su an biraz mutsuzum. Umarim sen daha iyisindir ama...

    YanıtlaSil
  6. gelmesin şu mutsuzluk dalgası yaa.. sıra bana da geliyo sonra.. mutsuzluk paratonerimiyim neyim.. bugün iyiyim de.. benim için ..

    YanıtlaSil
  7. Mutsuzluğa kışt kışt diyoruz hemen gidiyo :)

    Hastalık bitti gitti zaten.

    Adresimi e-mail gönderdim :)

    Ay heyecanlıyım biraz.

    YanıtlaSil