22 Ocak 2010 Cuma

7 Bilinmeyenli Denklem.

Sevgili İmgeleme tarafından mimlenmişim. Havamız değişsin diye heveslenerek yazıyorum.

1- Uzun bir zaman emzik emdim. Annem beni emzikten vaz geçirmek için kocaman bir kara sinek yakalayıp emziğin içine koymuştu. Uykudan önce istemiştim emziği ve annem al diye uzattı.İçinde vızıldayan kara sineği görünce fırlatıp atmış bir daha istememiştim.
Evet annemin değişik eğitim yöntemleri vardır.


2- Bana göre üstteki maddeyle ilişkilendirdiğim acayip bir böcek fobim vardır. Örümcek değil ama böceklerden nefret ederim özellikle karafatma diye adlandırdığımız mahlukattan tiksiniyorum, tiksiniyorum,tiksiniyorum...

3-10 yaşındayken traktör römorkundan düştüm değişik bir deneyimdi.

4- Feci halde sayarım. Halı motifi, yoldan geçen araba, kaldırım taşı olmadı aklımdan 2-4-6 diye giden bir rakam boğuşması var.

5- Aldığım dergileri arşivleme gibi bir huyum var çok fecidir. 19 yaşındayken Cumhuriyet gazetesini biriktirirdim ama annem soba yakmak için kullandığından tövbe edip bırakmıştım ama aldığım dergileri atamam. Annemin çatı katı, benim ev doldu şu an ofise taşmış durumdayım.

6-Siyah üzüm, peynir ve kirazın kutsal yiyecekler olduğunu düşünüyorum.

7-Kitap okumayı sevmediği halde sırf laf olsun diye benden kitap isteyip beni zor durumda bırakan salak tiplerden nefret ederim. Bende başkasından ödünç aldım okuyunca sana veririm diye hemen konuyu değiştirmeye çalışırım. Bu tipler hemen anlaşılır. Kitaplıktan rast gele bir kitap seçer sayfaları hızlıca çevirip arka kapağa bakarlar, sonra sana sorarlar nasıl bir kitap diye.
Tabi bu arada nedense alt dudak hep büzüktür. Hemen sana yaramaz diyerek bu tipleri kitaplıktan uzaklaştırmak gerekir. Misal sen saçının rengini mi açtın? Bir değişik hava var sende der, mevzuyu sağlama bağlarsınız.

Bir 7 daha sayardım lakin lafı uzatmayalım. Bende İlk, Peren ve Sibelin Kahvesi'ne elim sende diyorum. Yazmanız konusunda ısrar ediyorum.
İlave: Yeni fark ettim 7 kişi mimlemek gerekiyomuş. Bu sebepten, Yeliz, Lalenin bahçesi, Beste ve Sahaf'ı da mimliyor kolay gelsin diyorum :)

13 yorum:

  1. bir dakika... bir dakika... kitaplığından kitap seçiyorum ben. demek böyle diyorsun arkamdan.tüüüü!!!

    YanıtlaSil
  2. Len sen değilsin o, ı ıhhh sen değilsin, hayır değilsin :D :) ;)
    Bu arada, Sahilde Kafka'yı halen istiyor musun? haha haahaha :P

    YanıtlaSil
  3. saçlarımın rengini de açtırıyorum ühühüüü :( acımıyorum sana akşam kanyon'a getir kitabı. hıh!

    YanıtlaSil
  4. Başıma bela mısın arkadaş? Safi eziyetsin bana :)
    Neyse, bu vesileyle gerçeklerle yüzleşmiş oldun :D Gerekliydi bir yerde...

    YanıtlaSil
  5. yazida yorumlarda beni cok guldurdu:) sen ne guzel insansin hep bu ruh ahlini koru caniskom. Bu arada tesekkurler hemen mimimi (ne sirin oldu) hazirlayayim:)

    YanıtlaSil
  6. bide sorularin ne oldugunu tahmi etmekten ziyade ne oldugunu gorebilecegim bir yer varmi? imgelemeye'de link verseydin keske:)

    YanıtlaSil
  7. Beste, mimin konusu hakkınızdaki 7 bilinmeyen. Çok dağınık yazmışım di mi?

    Link vermeye çabaladım ama nedense bir sorun var olmadı. Benim blog listemden imgeleme diye bakarsan imge'nin bloğuna girebilir eli yüzü düzgün mevzuyu anlayabilirsin :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Kitaplik konusunda ben de oyleyimdir. Nefret ederim o tiplerden! Mumkunse kitaplarimi saklamak isterim :))

    YanıtlaSil
  9. heyoo!! Gerçekten de havan değişsin biraz diye seni mimlemiştim, gerçekten de işe yaramış gibi görünüyor..:) Ne mutlu bana! :)

    YanıtlaSil
  10. Duygu, aynı duyguları paylaşan çok insan var aramızda :)

    İmge, evet mim konusunda haklısın :)
    Ama ben pek hakkını veremedim kusura bakma :( link filan veremedim.

    YanıtlaSil
  11. Şu kitaplığa dadanlara bende gıcığım ama durun burada değil blogda yazacaktım dimi:)))

    YanıtlaSil
  12. Ben okuduktan sonra unutmusum bu mimi :) Yillardir blog yaziyorum, hakkimda bilinmeyen ne kaldi acaba?
    Bu arada bocek fobisi konusunda anlasiyoruz :)

    YanıtlaSil