24 Eylül 2008 Çarşamba

Rüya

Uzun zaman oldu onu rüyamda görmeyeli. En son ne zamandı hiç hatırlayamıyorum. Bu 17 Eylül’de tam 18 sene oldu sen öleli ve benim seninle ilgili hayalim hiç tükenmedi. Bir gün gelivereceksin duygusu hep içimde. Benim için derin bir uykudasın ama bir gün uyanacaksın sanki.

Senle ilgili hep aynı rüyayı görüyorum sende biliyorsun. Hani bir hastane odasındasın ve yıllar sonra komadan çıkarak beni sevinçten deliye döndürüyorsun. İşte dün gecede aynı şey oldu ama çok daha yoğundu yaşadıklarım ve uyanmamak için çok direndim.
Seni bırakıp sensiz devam eden hayata dönmemek için hiç uyanmak istemedim.

Seni görmeye hastaneye gelirken yaşadığım çoşku sevinç ve kemiklerime kadar hissettiğim heyecan duygusu o kadar gerçekti ki, kim iddia edebilir bunun bir rüya olduğunu?
Belki de rüya, şu an içinde bulunduğum dünya ve gerçek dünyada sen halen hayattasın.

Hastane odasında seni görmeye gelirken şunu düşünüyorum 18 sene oldu acaba biraz değişti mi? ve beni nasıl bulacak acaba? Ne kadar büyümüşsün, ne kadar güzelleşmişsin diyecek mi?
…..odaya giriyorum ve ağlamama engel olamıyorum. Sende ağlıyorsun ama sevinçten ve mutluluktan ve içimde biliyordum, her zaman biliyordum duygusu. Sana hep inandım ve sende döndün işte. Ah! Seni o kadar seviyorum ki. Seni o kadar özledim ki. Sana sarılmak ne güzel, teninin o şahane kokusunu içime çekmek ve saçlarının yüzümü gıdıklaması bunlar rüya mı? O anın gerçekliği için şu hayatta feda edemeyeceğim hiçbir şey yok biliyorsun değil mi?

Bu kadar zaman sonra seni yeniden görmek ne güzel. Bana söylemek istediğin bir şey mi var?
Biliyorum belki de mezarını ziyaret etmemi istiyorsun ama yapamıyorum biliyorsun. O mezarın sana ait olduğunu kabul edemiyorum. O kadar genç ve o kadar güzeldin ki, ölmek seninle anılabilecek bir olgu değil. Hiçbir insan 23’ünde ölmemeli.

Seni ne kadar özlediğimi biliyor musun? Rüya bile olsa seni görmenin sevinciyle bugün ne kadar mutlu uyandığımı, sana sarıldığımda üzerimde kokunun kaldığını ve sevgili halam halen ne kadar güzel olduğunu biliyor musun?

Tanrı bana dün gece çok güzel bir hediye verdi. Bilmem bunu hak edecek ne yaptım. Belki de Tanrı’nın beni teselli yolu bu. Adaletsizlik olduğunu o da biliyor.

Kabul et Tanrım adaletsizlik değil miydi? Genç bir kadın kanserden ölüveriyorsa ve kanser olduğunu bile bilmeden aniden. Ona tapan 12 yaşında bir kız onu en son baygın bir halde, bir taksiye bindirilirken görüyorsa bu adaletsizlik değil mi?

10 yorum:

  1. Başınız sağ olsun. Genç ölümler her zaman beni derinden yaralar. Çok üzüldüm.
    Ama ne güzel ki rüyanda görebiliyorsun :) En azından halanı o güzel haliyle hatırlaman çok güzel.

    Bende 2 yeğenimi genç yaşta kaybettim. İkisi de yıl farkıyla kurban bayramı arifesi,aynı muhit,aynı saatler hemen hemen ve kardeştiler...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok tirajik çok üzüldüm. Başınız sağ olsun. Neden böyle şeyler oluyor anlamıyorum. Kader evet ama bazen çok ağır olmuyor mu?

    YanıtlaSil
  3. ruhdağı başınız sağolsun.
    Halanızı genç yaşta rahmetli oluşuna çok üzüldüm.
    Küçük bir kızın gözünden bu olay daha acı verici elbette...
    Bu arada yorumunuz için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili şeker pasta,
    sağ olun. Bazen özellikle onu kaybettiğimiz ayda daha bir aklıma geliyor. Zamanın hay huyunda kaybettiklerimizi hatırlamak zorlaşıyor bazen ne yazık ki...

    Rüyada olsa görebilmek güzel ama inşallah bayram sabahı mezarına ziyarete gidebilmeyi istiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ruhdağı kandiliniz mübarek dualarınız kabul olsun...

    YanıtlaSil
  6. evet, hem de çok büyük bir adaletsizlik. başınız sağolsun. söyleyecek başka birşey bulamadım. üzüldüm çok.

    YanıtlaSil
  7. Canım teşekkür ederim.

    Seninde kandilin mübarek olsun.Dualarımızın kabul olması dileğimle...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Su gibi,
    Sağ olun baş sağlığı dileğiniz için. Yorum yazan her kişiye teşekkür ederim. İyi kandiller diler sevgili Umuş'u çokça öperim :)



    Sevgili Zerrin pasta evi, hepimize hayırlı kandil, güzel bir bayram inşallah :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Sen böyle şeyler yazdığında ben diyecek bişey bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  10. Uğraman yeter :)

    Sevgilerle.

    YanıtlaSil