5 Ağustos 2008 Salı

Mız mızlanma

Bazı sabahlar güne başlamak ne kadar zor oluyor. Bir türlü kalkmak istemiyor, sevgilinize sarılıp uykunun tatlı kollarında sallanmak istiyorsunuz. “5 dk. daha sonra kalkıcam” diye yalandan sözler veriyorsunuz kendinize ve bir bakıyorsunuz geç kalmışsınız. Asık bir suratla işe gelmek ve en sıkıcı işlerin o günü bulması da cabası. Kendimi çok ama çok yorgun hissediyorum. Bir türlü silkelenip kendime gelemedim.

Bu gece rüyamda ısrarla cebimden çıkan sahte 1 YTL yüzünden renkten renge girdim. Gazete bayisindeyim ve Uykusuz ile Penguen almak istiyorum ama cebimden çıkan tüm 1 YTL’ler sahte. Berbat bir durumdu.

Memo’nun ayın 11’inde doğum günü var ve ben ne alsam diye düşünmekten bitap düştüm. Önümüzdeki ayın 16’sında da, evlilik yıl dönümümüz var üstelik. O konuda da hiçbir fikrim yok. Ne güzel değil mi? Aklıma hiç orijinal bir fikir gelmiyor ne yazık ki. Evlilik yıldönümümüz yine Ramazan’a denk geldiği için dışarıda bir iftar yemeği yeriz diye düşünüyorum. Gerisini sonra düşünürüz artık.

Dün akşam tam saat 16:50 gibi Yapı Krediye yetiştim para yatırmak için. Sıranın gelmesini beklerken YK Yayınlarının olduğu kitapçığı alıp inceledim. Yeni çıkan kitaplar ve fiyat listesi olduğu için ben pek severim bu kitapçığı. Eve dönünce aklımda olan ve unuttuğum bazı kitapları listeden işaretledim. Mesela Füruzan’ın Parasız Yatılı ve Yeni Konuklar kitapları. Birde anı ve biyografi kitaplarını pek sevdiğimden Saffet TANMAN’ın Ilgaz Dağları’ndan Batnas Tepeleri’ne ve Batnas Tepeleri’nde Zaman kitaplarına küçük birer çentik attım. En kısa zamanda Taksim’e gidip edinmek ve içeri girince kendime hakim olamayıp listeye yenilerini ekleyerek ayrılmak istiyorum. En sevdiğim kitapçılardan biridir YKY. Tabi illaki Remzi Kitabevi ve Can Yayınları’nı da anmak gerekir.

Dün ayrıca kendime ilk defa kot etek aldım. Etek giyemeyen biri için oldukça büyük bir adım bence. Yanımdaki kızların “Ay! Süper” nidalarıyla oldu biraz sanırım ama şirin, kloş, diz hizasında ve pilili bir etek işte. Bilmem giyebilir miyim?
İnsanlar beni pek etekle görmediğinden çevreye rahatsızlık vermek istemem doğrusu :)

İşime dönmeliyim şimdi ve esnemeye bir son vermeliyim. Miskinliğimden kurtulabilmeyi umuyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder